پیگیری خرید

تفریحات کیش برای کودکان

یکی از مهمترین دغدغه هایی که خیلی از گردشگران در سفر به کیش با آن روبرو هستند این است که چگونه به همراه کودکان خود از تفریحات در جزیره کیش لذت ببرند ، زیرا تعداد زیادی از تفریحات کیش برای کودکان مناسب نیستند و خانواده ها ترجیح میدهند به جای دردسر بردن کودکشان برای تفریحات ، مدت زمان زیادی را در هتل اقامت خود  بگذرانند. در حالی که سفر به جزیره کیش همراه با کودکان نیز میتواند بسیار لذت بخش باشد. در ادامه برخی از تفریحات مناسب برای کودکان را بررسی کرده ایم.

تفریحات کیش برای کودکان

شهربازی هایلند جزیره کیش

شهر بازی هایلند کیش یکی از اولین تفریحاتیست که ممکن است به ذهن والدین برسد. شهربازی هایلند کیش با فراهم کردن یک محیط بازی شاد و مناسب برای کودکان میتواند ساعت ها شما و کودکانتان را سرگرم کند. این شهربازی با استفاده از وسایل و امکاناتی بروز و هماهنگ با تکنولوژی دنیا یک انتخاب مناسب برای سرگرمی و تفریح کودکان محسوب میشود.

شهر بازی هایلند کیش امکانات بازی و بازی های زیادی دارد که از جمله آنها رنجر ، چرخ و فلک ، ماشین ضربتی برقی ، سفینه ، سورتمه ، تاب بچه ، قطار پلاستیکی ، رودخانه وحشی و.... است که بهترین گزینه های آن برای سرگرم کردن کودکانتان تفریحاتی مانند سافت پلی ، چرخ و فلک ، بازی های فکری ، دنیای بازی های رایانه ای و... میباشد که بستگی به سن و سال کودکتان دارد.

دلفیناریوم جزیره کیش

دلفیناریوم جزیره کیش یکی از مواردیست که بدون شک برای کودکان لذت بخش است. حرکات موزون دلفین ها جذابیت زیادی برای همه تماشاچیان دارد میتوانید کودکان بالای 3 سال را با خیال راحت به بازدید از دلفیناریوم ببرید.

تفریحات کیش برای کودکان

باغ پرندگان جزیره کیش

باغ پرندگان کیش در مجموعه پارک دلفین ها کیش قرارگرفته است. کودکان بعد از یک سنی به دنبال کشف دنیای اطراف خود هستند و تلاش میکنند که با آن ارتباط برقرار کنند. یکی از بهترین راه هایی که این امکان را برای کودکان فراهم میکند ارتباط با موجودات زنده در طبیعت است.

باغ پرندگان کیش به دلیل تنوع زیاد در نوع پرندگان و رنگهای زیبای پرندگان جذابیت زیادی برای کودکان دارد. کودکان در باغ پرندگان کیش با تماشای کودکان دیگر به وجد می آیند و میتوانند درباره محیط طبیعی آموزش ببینند.

پدل بورد کیش برای کودکان

معمولا خیلی کم پیش می آید که پدرو مادر ها کودکانشان را با خود به دل دریا ببرند و همچنین اکثر تفریحات آبی نیز مناسب برای کودکان نیستند. اما پدل بورد کیش از تفریحاتیست که میتوانید کودکانتان را به همراه خود ببرید و دوتایی از این تفریح لذت ببرید. برای اینکار لازم است از پدل بورد های مدل flat water  استفاده کنید که مناسب برای افراد مبتدیست و برای بهمراه بردن کودکتان نیز مناسب است.

تفریحات کیش برای کودکان

پاراسل کیش برای کودکان

از دیگر تفریحاتی که با رعایت نکات ایمنی میتوانید کودکتان را با خود به آسمان ببرید پاراسل کیش است. با استفاده از چترهای پاراسل میتوانید به همراه کودک خود (سن کودک باید مطابق قوانین پاراسل باشد) از تفریح لذت ببرید.

پارک کودک مرکز تجاری

پارک کودک مرکز تجاری یکی دیگر از مواردیست که با استفاده از آن میتوانید کودکان خود را سرگرم کنید و به راحتی به گشت و گذار های دیگرتان برسید.

این پارک کودک امکانات و وسعت زیادی دارد از جمله آن سرسرهای بادی ، تفریحات فکری ، جامپینگ و... میباشد که مخصوص کودکان زیر 10 سال است.

پارک اوشن برای کودکان

پارک آبی اوشن کیش نیز در لیست بهترین تفریحات کودک در جزیره کیش قرار دارد که بخش ویژه ای برای کودکان ترتیب داده است. این پارک اولین پارک آبی سر باز در ایران است و تنوع بالایی در سرسره های آبی دارد.

در سکانس مورد نظر خود میتوانید کودکتان را همراه خود ببرید تا در بخش مخصوص کودکان مشغول بازی شوند.

تفریحات کیش برای کودکان

پاک بازی ماسه ای

بیشتر کودکان عاشق ماسه باز و درست کرد اشکال مختلف با ماسه هستند. ماسه بازی به افزایش مهارتهای ذهنی و حرکتی کودکان کمک زیادی میکند. در تمام دنیا از بازی با ماسه به عنوان یک ابزاری آموزشی و تفریحی استفاده میشود ، به همین دلیل پارک ماسه ای در جزیره کیش میتواند یک گزینه مناسب برای کودکانی که در سنین مختلف به همراه خانواده به جزیره کیش سفر میکنند باشد.

خانه کودک مجموعه سافاری

اگر مشتاق استفاده از سافاری کیش هستید با خیال راحت میتوانید کودکان خود را به خانه کودک مجموعه سافاری بسپارید و دیگر نگران این نباشید ک نمیتوانید از تفریحات لذت ببرید.

خانه کودک مجموعه سافاری کیش با داشتن مربیان ماهر ساعات و دقایق خوشی را برای کودکان شما میسازند.

کشتی های تفریحی و کشتی آکواریومی

تفریحات زیادی در جزیره کیش وجود دارد که میتوانید به همراه کودکانتان از آن لذت ببرید و نیازی نیست خودتان را از آن محروم کنید.

تفریحاتی مانند کشتی آکواریومی و کشتی تفریحی از موارد تفریحات امنی هستند که میتوانید ب راحتی همراه با کودک خود لحظات شادی را تجربه کنید.

نظرات کاربران (0 نظر)