پیگیری خرید

ترانسفر فرودگاهی - ترانسفر تور - ترانسفر تشریفاتی

ترانسفر فرودگاهی - هتلی - تور

ترانسفر یک کلمه غیر ایرانیست که در معنای لغوی یعنی جا به جایی و نقل مکان ، در حقیقت ترانسفر ها برای رفع مشکل حمل و نقل و مسیریابی راحت تر ارائه میشوند. ترانسفرها به دو صورت رایگان و غیر رایگان خدمت رسانی میکنند که در ترانسفر رایگان از وسایل نقلیه عمومی و ارزان قیمت استفاده میشود مانند ون یا اتوبوس ، در ترانسفر غیر رایگان از خودروهای شخصی ، لوکس و تشریفانی استفاده میشود که برای حمل ونقل مسافران از فرودگاه به هتل ، از هتل به فرودگاه ، از هتل به مناطق توریستی و گردشگری ، از مناطق توریستی و گردشگری به هتل خدمت رسانی میکنند. معمولا ارائه دهنده این نوع ترانسفر ها آژانس های مسافرتی ، هتل ها و فرودگاه ها میباشند که در صورت نیاز میتوانید به راحتی درخواست نمائید.

ترانسفر و استقبال فرودگاهی

بعد از نشستن هواپیما در فرودگاه مقصد ، برای مسافران اتوبوس هایی در نظر گرفته شده که بعد از خارج شدن از هواپیما سوار میشوند و مسیر هواپیما تا سالن فرودگاه را طی میکنند. بعد از ورود به سالن فرودگاه مسافر میتواند چمدان های و بار های خود را از قسمت نقاله بردارند و از فرودگاه خارج شوند و برای اینکه چمدان ها اشتباهی برداشته نشود کارت پرواز مسافران در خروجی سالن با چمدان هایشان توسط کارکنان فرودگاه چک میشود. بعد از طی مسیر خروجی درب فرودگاه در بیرون از سالن فرودگاه در خیابان جلوی درب خروج فرودگاه لاین های مجزا وجود دارد که در لاین اول تاکسی ها برای خدمت رسانی به مسافران خودنمایی میکنند بعد از گذشت از لاین اول ون هایی به چشم میخورند که همان ترانسفرها هستند که با پلاکارت های مخصوص ، نام هر یک از هتل ها محل اقامت مسافران بر روی و پلاکارت ها نوشته شده است با استفاده از آن ها میتوانند به راحتی ترانسفر خود را پیدا نمایند و مسیر فرودگاه تا هتل را طی کنند.بعد از نشستن هواپیما در فرودگاه مقصد برای مسافران اتوبوس هایی در نظر گرفته شده که بعد از خارج شدن از هواپیما سوار میشوند و مسیر هواپیما تا سالن فرودگاه را طی میکنند. بعد از ورود به سالن فرودگاه مسافر میتواند چمدان ها و بار های خود را از قسمت نقاله برداند و از فرودگاه خارج شوند و برای اینکه چمدان ها اشتباهی برداشته نشود کارت پرواز مسافران در خروجی سالن با چمدان هایشان توسط کارکنان فرودگاه چک میشود. بعد از طی مسیر خروجی درب فرودگاه در بیرون از سالن فرودگاه در خیابان جلوی درب خروج فرودگاه لاین های مجزا وجود دارد که در لاین اول تاکسی ها برای خدمت رسانی به مسافران خودنمایی میکنند بعد از گذشت از لاین اول ون هایی به چشم میخورند که همان ترانسفرها هستند که با پلاکارت های مخصوص ، نام هر یک از هتل ها محل اقامت مسافران بر روی وپلاکارت ها نوشته شده است با استفاده از آن ها میتوانند به راحتی ترانسفر خود را پیدا نمایند و مسیر فرودگاه تاهتل را طی کنند.

ترانسفر تور

در تور های گردشگری مجموعه ای از خدمات مانند حمل و نقل ، اقامت ، تغذیه و گشت و گذار و... را با توجه به مقاصد مختلف در نظر میگیرند و در قالب یک بسته ی مسافرتی به افرادی که قصد سفر به آن مقاصد را دارند ارائه میکنند. ترانسفر در تور ها جزئی از خدمات گردشگری به حساب می آید و معمولا آژانس های مسافرتی و موسسات گردشگری همراه با گردشگران ، افرادی را برای هدایت مسافران و جلوگیری از سردرگمی ، اتلاف وقت و نقل انتقال آسانتر در نظر میگیرند.

بعد از آماده شدن مسافران برای گشت و گذار در ساعات مشخصی که توسط تور های برای گردش در شهر اعلام  میشود مسافران درب خروجی هتل های محل اقامت سوار ون ها  (ترانسفر ) شده و جهت معرفی و بازدید از جاذبه های گردشگری و گشت و گذار در سطح شهر توسط راهنمای تور برده میشوند.

ترانسفر رایگان هتلی

ترانسفر تشریفاتی 

افراد مهم و سرشناس برای حمل و نقل های خود از ترانسفر تشریفاتی استفاده میکنند که در دو نوع خدمات CIP و خدمات  VIP  دسته بندی میشوند.

خدمات VIP

خدمات VIP برای افرادی که از لحاظ سیاسی بسیار معروف هستند مانند سفیران ،  وزیران ، روسای جمهوری و... ارائه میشود که در حقیقت در این نوع ترانسفر علاوه بر انتقال به مکان مورد نظر تامین امنیت فرد را نیز برقرار میکنند و کلیه خدماتی که در ترانسفر Cip ارائه میشود در این نوع ترانسفر وجود دارد ولی با تفاوت اینکه در VIP موضوع امنیت بسیار مهم و مورد توجه است طوری که تمامی خدماتی که ارائه میشود توسط دوربین های حفاظتی و محافظان شخصی و سایر لحاظ های امنیتی تحت کنترل قرار میگیرد. هزینه های خدمات VIP توسط ارگان های مربوطه پرداخت میگردد.

خدمات CIP

معمولا برای سوار شدن به هواپیما ، پروسه و مراحل اداری طولانی و خسته کننده ای باید طی شود که این وقت گیر بودن برای افرادی که به دلیل شرایط شغلی با هواپیما زیاد سفر میکنند ، بسیار خسته کننده است. مسافران با رزرو خدمات CIP دغدغه کمی برای سفر خود خواهند داشت و همچنین با رزرو و پرداخت هزینه خودرو های ترانسفر ، دیگر نگران دیر رسیدن و یا جا ماندن از پرواز خود را نیستند زیرا ترانسفر از درب منزل تا فرودگاه مسافران را همراهی میکنند و کارکنان cip که در ورودی فرودگاه منتظر هستند بار و چمدان آنها را تحویل گرفته و برای استراحت به سوئیتهایی مخصوص CIP هدایت میکنند تا در صورت تاخیر در پرواز با آسودگی به استراحت بپردازند.

بعد از همراهی میهمانان به سوئیت های مخصوص ، کارکنان CIP تمامی مراحل سفر هوایی را به عهده خواهند گرفت که از جمله آنها : تحویل بار وچمدان ، انجام امور مربوط به گمرک و دریافت کارت پرواز میباشد. و در مرحله آخر مسافران ویژه بدون اتلاف وقت و ماندن در صف های طولانی از گیت بازرسی رد شده و با خودرو های اختصاصی تا پای پلکان هواپیما همراهی میشوند.

استفاده کنندگان از این نوع خدمت افرادی که از نظر تجاری سرشناس هستند مانند رئیس شرکت های بزرگ و کارخانه ها و سرمایه گذاران بزرگ از CIP استفاده میکنند ، خدماتی که در CIP ارائه میشود خریدنی هستند و تمامی مسافران می توانند با پرداخت هزینه آنها را درخواست نمایند.

خدمات CIP شامل چه چیز های است؟
  1. سوییت های زیبا برای اقامت چند ساعته 
  2. کافی نت
  3. ارائه خدمات بانکی
  4. سالن کنفرانس
  5. مرکز تجاری
  6. کافی شاپ های شیک با تنوع نوشیدنی در آن
  7. راهنمای مسافران از زمان ورود به سالن تا ورود به هواپیما

ترانسفر رایگان هتلی

نظرات کاربران (0 نظر)