پیگیری خرید

ارزان ترین محل اقامت در کیش - تخفیف هتل کیش

یکی از مهم ترین مسائلی که هنگام سفر با آن برخورد میکنید محل اقامت در شهر مقصد می باشد.شما میتوانید برای رزرو هتل ها به سایت بدو کیش مراجعه کنید و از قسمت هتل ها ، هتل مد نظر خود را پیدا کرده و امکانات هتل و نظراتی که گردشگران قبلی داده اند را مشاهده کنید و با کمترین نرخ ممکن اقامتی خوب را برای خود رقم بزنید.

ارزان ترین محل اقامت در کیش :

قیمت هتل ها بسته به بازه زمانی سفر و امکانات آن متفاوت می باشد اما شما میتوانید در هر زمان که قصد سفر به  جزیره کیش را داشتید هتل مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت از سایت بدو کیش رزرو کنید و نگران اقامت خود و هزینه آن نباشید .

پیش از رزرو ، نظرات کاربران در مورد هتل های کیش را مطالعه و سپس پس از سنجیدن قیمت به راحتی میتوانید هتل را رزرو کنید و سفری کم هزینه تر داشته باشید.

در کنار هتل های کیش شما میتوانید تفریحات کیش را هم با قیمتی بسیار مناسب از سامانه بدوکیش تهیه کنید.

برای رزرو هتل های کیش با تخفیف ویژه کلیک کنید.

در جزیره کیش هتل های زیادی تاسیس شده است. شاید برای گردشگرانی که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارند انتخاب هتل ، یکی از مهم ترین مسئله هایی باشد که ذهنشان را درگیر می کند.  زمانی که قصد دارید تور کیش را به عنوان سفر انتخاب کنید باید چند معیار  برای رزرو هتل های کیش در نظر بگیرید که سفری دلچسب داشته باشید.

تخفیف هتل کیش

هتل کیش چطوره؟

انتخاب هتل در شهر مقصد تقریبا امری سلیقه ای می باشد که هر کس بسته به معیارهای خود در پی یافتن بهترین محل اقامت می باشد. در جزیره کیش هتل ها تنوع بالائی در قیمت و موقعیت مکانی دارند .

بعضی از آن ها به ساحل نزدیکتر هستند و بعضی از هتل ها به مراکز خرید کیش . بعضی ارزان تر هست و بعضی گران تر . اما لازم هست قبل از انتخاب هتل های کیش را بشناسید تا بتوانید انتخاب دقیق تری داشته باشید.

کیش چه هتلی خوبه؟

اگه ارزان قیمت بودن هتل برای شما مهم است بهتر است سری به هتل های دو ستاره و سه ستاره کیش بزنید که خدمات کمتری نسبت به هتل های چهار ستاره و پنج ستاره ارائه میدهند اما قیمت بسیار پائین تری دارند. 

اگر به دنبال هتل های لوکس و خاص هستید باید سری به هتل های پنج ستاره کیش بزنید که تقریبا  تمام تجهیزات را دارا می باشند .

اما معیارهای یک هتل خوب چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید.

معیار های یک هتل خوب در جزیره کیش

این معیارها طبق امتیاز دهی مسافرانی که در هتل های کیش  اقامت داشته اند بدست آمده است.

تمیز بودن حمام و سرویس بهداشتی ، تمیزی تخت خواب ها و.. از اهمیت بالایی برخوردار است.

تمیزی اتاق هتل اهمیت بسیاری دارد و شما باید به نظرات گردشگرانی که در آن هتل ها اقامت داشته اند توجه کنید تا هتلی را انتخاب کنید که اتاق های تمیز و پاکیزه ای دارند.

شما میتوانید از قسمت هتل ها در سایت بدو کیش روی هتل مد نظرتان کلیک کنید و نظرات را مشاهده نمایید.

  • برخورد کارکنان

شما قرار است از سفر به کیش لذت ببرید نه اینکه با برخورد بد کارکنان، فکر خود را درگیر کنید. یکی از مواردی که بیشتر گردشگران در موردش صحبت میکنند برخورد کارکنان است.

اگر به بخش هتل های کیش سایت بدو کیش مراجعه کنید در قسمت نظرات مشاهده میکنید که درمورد برخورد پرسنل حرف های زیادی گفته شده است.

تخفیف هتل کیش , هتل تخفیف کیش

  • موقعیت مکانی هتل

نزدیک و دور بودن هتل از دریا بسیار اهمیت دارد چون اگر شما در هتل های دور از دریا اقامت داشته باشید برای هر بار رفتن به دریا و برگشتن به هتل باید هزینه ای برای تاکسی در کیش بپردازید.  ضمن اینکه اتاق های رو به دریا در هتل های نزدیک به ساحل وجود دارد و هتل های دور از ساحل از این امتیاز برخوردار نیستند.

اگر قصد رفتن به تفریحات دریایی مثل پاراسل ، شاتل ، غواصی ، بیگ بال و .. را دارید در نظر بگیرید که بهتر است محل اقامت خود را نزدیک تفریحات رزرو کنید یا اگر اهل خرید هستید شاید ترجیح دهید نزدیک بازارهای کیش ، هتلی را رزرو کنید.

شما می توانید برای مشاهده و موقعیت هتل ها در جزیره روی نقشه کلیک کنید.

  • امکانات هتل

  1. تراسفر رایگان :  (سرویس رفت و برگشت از فرودگاه کیش تا هتل بصورت رایگان)، برخی از هتل ها ترانسفر ندارند و اگر شما بخواهید از فرودگاه تا هتل بروید، باید مبلغ غیر قابل قبولی را به تاکسی بپردازید.
  2. سالن ماساژ : بعضی از هتل های کیش مثل هتل ترنج کیش ، هتل داریوش کیش ، هتل مارینا پارک سالنی مخصوص ماساژ برای گردشگران تدارک دیده اند.
  3. استخر: معمولا  هتل های پنج ستاره جزیره کیش استخر دارند و شما میتوانید از آن استفاده کنید.
  4. ساحل اختصاصی: اکثر هتل هایی که نزدیک به ساحل هستند ساحل اختصاصی دارند و شما با خیال راحت میتوانید در آن ساحل ها بدون هیج مزاحمتی استراحت کنید.
  5. رستوران و کافی شاپ: تقریبا تمامی هتل های جزیره کیش قسمت هایی مثل رستوران و کافی شاپ دارند که هم در آن ها غذاهای محلی کیش و هم انواع غذاهایی دریایی ، فرنگی و ایرانی سرو میشود.

رتبه بندی هتل های کیش بر اساس ستاره :

نکته قابل توجه دیگر این است که درجه بندی هتل های کیش بر اساس ستاره ، نباید مورد قضاوت قرار گیرد. گاهی اوقات دیده شده است که یک هتل 3 ستاره کیفیتی بالاتر از یک هتل 4 ستاره داشته است. پس قبل از انتخاب هتل ، حتما نظرات مسافرانی که قبلا در آن هتل اقامت داشته اند را مطالعه نمایید تا از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

هتل دو ستاره کیش

  • هتل های دو ستاره کیش :

هتل های دو ستاره نسبت به سایر هتل ها خدمات کمتری ارائه میدهند و قیمت آن ها هم بسیار پائین تر می باشد و میتواند برای کسانی که معیارشان قیمت پائین است مناسب باشند .

از جمله هتل های دو ستاره کیش میتوان به این موارد اشاره کرد :

1 ) هتل آبادگران :هتل آبادگران کیش در نزدیکی رستوران میرمهنا قرار گرفته و در فاصله ای کمی از مراکز خرید قرار دارد که هر روزه میزبان گردشگران زیادی می باشد.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف : 270,000 تومان تا  500,000 تومان
  • آدرس : خیابان پروین اعتصامی

2)  هتل ستاره هتل ستاره کیش در کنار ساحل جزیره واقع شده است و نزدیکترین هتل به هتل داریوش می باشد و اغلب مسافران از تمیزی این هتل راضی هستند .

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف :  200 هزار تومان تا 300 هزار تومان
  • آدرس : بین میدان سیری و هتل داریوش

3 ) هتل تماشا : هتل تماشا کیش فاصله ای بسیار نزدیک تا مراکز خرید دارد و شما به راحتی می توانید در مراکز خرید کیش به گردش بپردازید و نگران رفت و آمد به هتل نباشید.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف : 180 هزار تومان تا 300 هزار تومان 
  • آدرس : خیابان رودكی

4 )  هتل پانیذ : هتل پانیذ کیش هتلی دو ستاره می باشد که دارای 3 طبقه و 84 اتاق هست و با توجه به قیمت مناسبت میتواند گزینه مناسبی برای اقامت شما در جزیره کیش باشد.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف : 160 هزار تومان تا 600 هزار تومان
  • آدرس : میدان پردیس - بلوار رودكی 

5 )  هتل خاتم : هتل خاتم کیش در سال 1376 افتتاح و سال 1396 بازسازی شده است و دارای 35 اتاق و سوئیت می باشد و قیمت مناسبت اتاق های آن سبب میشود به عنوان یکی از گزینه های اقامت در نظر گرفته شود.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف : 150 هزار تومان تا 200 هزار تومان 
  • آدرس : سفین جنب هتل دیدار

6 )  هتل فانوس : هتل فانوس کیش در سال 1376 افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد. تمیزی این هتل مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و میتوان گفت به نسبت دو ستاره بودن آن هتلی مرتب می باشد.

  •  قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف : از 160 هزار تومان تا 260 هزار تومان
  • آدرس : صفین هتل فانوس

هتل سه ستاره کیش

  • هتل های سه ستاره کیش  :

هتل سه ستاره معمولا امکانات قابل قبولی دارند  و قیمت مناسبتری نسبت به هتل های چهار یا پنج ستاره . چند هتل سه ستاره کیش را در زیر به اختصار معرفی کرده ایم :

1 ) هتل پارسیان : هتل پارسیان کیش دارای موقعیتی عالی نسبت به بازارهای کیش و ساحل قرار گرفته و همین امر سبب شده گزینه انتخابی افراد زیادی باشد. هم چنین به ساحل و اسکله تفریحی هم بسیار نزدیک می باشد.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 300 هزار تومان تا 600 هزار تومان
  • آدرس : میدان ساحل - روبروی تالار شهر - جنب بازار زیتون

2 ) هتل آرامش : هتل آرامش کیش در سال 1390 افتتاح و به بازار پانیذ، مرکز خرید زیتون و هایپرمارکت نزدیک می باشد. هم چنین یکی از نقاط قوت این هتل نزدیکی به ساحل و دریا می باشد.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 350 هزار تومان تا 600 هزار تومان 
  • آدرس : بلوار ساحل  - روبروی بازار زیتون

3 ) هتل آفتاب شرق : هتل آفتاب شرق کیش در اوایل جاده جهان قرار گرفته است و خدمات مناسبی با توجه به قیمت هتل شامل میشود . اینترنت در تمام هتل قابل استفاده می باشد و در طبقه اول هم میز بیلیاردی برای مسافران قرار داده شده است .

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 160 هزار تومان تا 350 هزار تومان 
  • آدرس : میدان سعدی - بلوار جاسك

4 )  هتل آنا : هتل آنا کیش یکی از هتل های محبوب بین گردشگران می باشد که با توجه به قیمت ارزان امکانات خوبی را ارائه میدهد. این هتل در دو طبقه و 68 اتاق ساخته شده است و نقطه قوت آن محوطه زیبا و سرسبز می باشد.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 350 هزار تومان تا 650 هزار تومان 
  • آدرس : میدان امیركبیر

5)  هتل سیمرغ : هتل سیمرغ کیش با 80 اتاق و سوئیت در سال 1370 افتتاح شد اما در طی فعالیت طولانی ، کیفیت قابل قبولی را به عنوان یک هتل دارا می باشد که دسترسی به ساحل سبب شده گزینه نهایی اقامت تعداد زیادی از گردشگران کیش باشد.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 2000 هزار تومان تا 400 هزار تومان 
  • آدرس : جاده جهان - بعد از هتل مارینا

هتل های چهار ستاره کیش

  • هتل های چهار ستاره کیش  :

هتل های چهارستاره نسبت به هتل های پنج ستاره قیمت های مناسب تری دارند و کیفیت خدمات آن ها هم بسیار خوب می باشد  و بیشتر گردشگران ترجیح میدهند با پرداخت هزینه ای به نسبت بالاتر تمامی امکانات را در اختیار داشته باشند . در این صورت هتل های چهار ستاره با قیمت مناسب میتوانید گزینه درستی باشد.

1 ) هتل سورينت صدفهتل سورينت صدف کیش با دو طبقه در سال 1388 ساخته شد و دارای منظره ای خیره کننده در محوطه خود می باشد. هتل صدف به بازار مروارید نزدیک است. برخورد  کارکنان ، منوی غذایی متنوع ، تمیزی اتاق از جمله ویژگی های این هتل می باشد.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 300 هزار تومان تا  1,300,000 تومان

  • آدرس :  میدان امیر كبیر - روبروی دانشگاه شریف

2 )  هتل فلامینگوهتل فلامینگو کیش نسبت به قیمتی که برای اتاق ها دریافت میکند دارای امکانات خوبی برای گذراندن تعطیلات می باشد و اغلب مسافران پس از سفر از خدمات هتل راضی می باشند. این هتل به بازار زیتون ،مروارید ،پانیذ ،مراکز تجاری جزیره ،مریم ،ونوس ،بولینگ مریم و اسکله تفریحی نزدیک است.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 400 هزار تومان تا 630 هزار تومان 
  • آدرس :  بلوار دریا

3 ) هتل سورينت مريمهتل سورينت مريم کیش در سال 1383 افتتاح و سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفت. طراحی این هتل سه طبقه به سبک معماری اروپایی می باشد. فضای لوکس و منحصر بفرد آن میتواند خاطره ای خوش برای شما بسازد.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 450 هزار تومان تا 700 هزار تومان 
  • آدرس : جنوب شرقی میدان امیر كبیر

4 ) هتل لیلیوم :  هتل لیلیوم کیش در هشت طبقه شامل 154 اتاق و 500 تخت با معماری خاص و کلاسیک احداث شده و موقعیت هتل به گونه ای هست که ضلع شرقی مشرف به دریا و ضلع غربی آن مشرف به پارک می باشد. ساخت هتل لیلیوم در بهمن ماه سال 1397 به اتمام رسید.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 600 هزار تومان تا 1,110,000 تومان
  • آدرس : میدان پردیس- بلوار رودکی

هتل های پنج ستاره

  • هتل های پنج ستاره کیش :

اگر معیار شما برای انتخاب هتل لوکس بودن ان است و قیمت برای شما مهم نیست ، بهتر است از بین هتلهای پنج ستاره کیش اقدام به رزرو فرمائید . این هتل ها امکانات بی نظیری را در دل خود جای داده اند و میتواند سفری بسیار خوش برای شما رقم بزنند . 

1 ) هتل ترنج : هتل ترنج کیش با طراحی منحصر بفرد بر روی آب های نیلگون خلیج فارس در سال 1394 افتتاح شد و دارای دو فاز می باشد. قسمتی از هتل بر روی خشکی ساخته و بخش اصلی هتل ترنج بر روی آب قرار گرفته است. در اتاق های هتل محفظه ای بر کف اتاق ها تعبیه شده است که میتوانید دنیای زیر آب را از درون اتاق مشاهد کرد.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : از  1,455,000 تومان تا 4,334,000 تومان
  • آدرس :  میدان جاسک - ابتدای جاده جهان

2 ) هتل کوروش : هتل کوروش کیش فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرد و تمام 198 اتاق آن دارای امکانات مدرن و کامل می باشند.  این هتل در نزدیکی بازار پردیس 1 و 2 قرار دارد و فاصله نزدیک تا ساحل خلیج فارس هم از جمله امتیازات این هتل می باشد.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : از 365,000 تومان تا 700 هزار تومان
  • آدرس :   میدان پردیس - هتل بزرگ کوروش

3 ) هتل ایران : هتل ایران کیش در سال 1393 در هفت طبقه افتتاح شد که اتاق های شمالی آن رو به دریا و اتاق های جنوبی آن رو به جزیره می باشد. کارکنان اموزش دیده این هتل اقامتی خوش را برای شما رقم خواهند زد . هم چنین قرار گرفتن این هتل در مقابل پارک شهر سبب شده دیدی زیبا داشته باشد.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 500 هزار تومان تا 1,400,000 تومان
  • آدرس :  میدان امیر كبیر- خیابان خلیج فارس 

4 ) هتل داریوش : هتل داریوش کیش هتلی خاص با معماری بی نظیر است که فضای آن را با الهام گرفتن از دوران هخامنشی طراحی و امکانات بی نظیری را در این هتل پیدا خواهید کرد .  برخورد خوب کارکنان این هتل نظر گردشگران زیادی را به سوی خود جلب میکند.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 700 هزار تومان تا 2,400,000 تومان
  • آدرس : میدان داریوش

5 ) هتل میراژ : یکی از مجلل ترین هتل های جزیره ، هتل میراژ کیش می باشد که در سال 1397 شروع به کار کرد. این هتل با  ۸ طبقه بنا و  ۱۷۸ باب اتاق با امکانات و تجهیزات مدرن در نزدیکی مراکز خرید مریم و ونوس قرار دارد و پذیرای شما گردشگران عزیز خواهد بود.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 547,000 تومان تا 900 هزار تومان
  • آدرس : بلوار دریا

6 ) هتل ویدا : یکی از بهترین هتل های جزیره، هتل ویدا کیش می باشد که در سال 1396 افتتاح و دارای 10 طبقه و 144 اتاق است.موقعیت مکانی هتل سبب شده که به ساحل نیلگون خلیج فارس نزدیک باشید و به مرکز خرید ونوس و دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل نیز نزدیک می باشد. 

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 500 تا 665,000 تومان 
  • آدرس :   بلوار موج - هتل پنج ستاره ویدا

7 ) هتل پانوراما :هتل پانوراما کیش جدیدترین و به روز ترین هتل جزیره می باشد که در نوروز 98 افتتاح شد و خدمات جدیدی را به گردشگران تور کیش ارائه می دهد. اضلاع شرقی و غربی هتل به دریا دید دارند و تمامی امکانات را دارا می باشد.

  • قیمت در سایت بدوکیش با تخفیف  : بین 600 هزار تومان تا  2,380,000  تومان
  • آدرس :  میدان امیر کبیر، بلوار ساحل، روبروی برج دیپلمات

سامانه بدو کیش

ما از زمان رزرو تا پایان سرویس دهی , پیگیر و پاسخگو شما عزیزان هستیم.

نظرات کاربران (0 نظر)