پیگیری خرید

بیوگرافی علی یاسینی

از خواننده های معروف و جوان کشورمان می توانیم به علی یاسینی اشاره کنیم. وی متولد دهه ی 70 می باشد.

بیوگرافی علی یاسینی

زندگی شخصی

علی یاسینی در خانواده ای کم جمعیت به دنیا آمده است و تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد. او در رشته ی معماری،  مقطع لیسانس تحصیل کرده است. خبر هایی مبنی بر ازدواج وی منتشر شده که شایعاتی بیش نیستند.

علاقه ها

بیشتر وقت علی یاسینی وقتش برای تنظیم و موسیقی صرف می شود. او برای متفاوت کردن کارهایش تمام خلاقیت و توانایی هایش را به کار می گیرد. جالب است بدانید که وی در پیج شخصی اش صفحه ای مخصوص برای ارتباط با فالوور ها و طرفدارانش دارد که با اشتیاق جواب آن ها را می دهد و از انتقاد آن ها استفاده و سعی بر برطرف کردن مشکلات می کند. وی جزو معدود خواننده هایی است که آهنگ هایش را خودش می نویسد.

جالب است بدانید وی علاقه ی بسیار به فوتبال دارد و از جمله تیم های محبوب او نیز پرسپولیس و بارسلونا می باشد.

بیوگرافی علی یاسینی

آغاز فعالیت های هنری و رسیدن به شهرت

او سال 1387 فعالیتش را در زمینه موسیقی با نواختن گیتار شروع کرد. حال از ترانه سرایان، آهنگسازان و تنظیم کنندگان پر طرفدار و مشهور می باشد. علی یاسینی در سال 1394، آهنگی را با نام "افسردگی" منتشر کرد که توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. پس از آن در سال 1395 آهنگ دومش را با نام "تلخ" منتشر کرد که با آن ، صدایش بیش از پیش شناخته شد و بر شهرتش افزود. او در موزیکهایش سبک خاصی دارد که دلیل اصلی شهرتش می باشد. 

او در نواختن ساز هایی نظیر: پیانو، کیبورد، سه تار و گیتار بیس مهارت زیادی دارد. در کنار این فعالیت ها، گاهی به میکس و مسترینگ نیز می پردازد. ترک "نترس" علی یاسینی در کم تر از یک هفته بیشتر از 200،000 نفر بازدید داشته است.

بیوگرافی علی یاسینی

همکاری با دیگر هنرمندان

علی یاسینی برای خوانندگان مشهور نیز آهنگسازی کرده که در ادامه به آن ها می پردازیم. ترانه سرایی و آهنگسازی "منو اصلا ندید" رضا گلزار و همچنین ترانه سرایی و آهنگ سازی "عکس قدیمی" شهاب مظفری از کارهای وی می باشد. او مدتی نیز با آرش و مسیح فعالیت کرد و به تازگی هم با مسعود جهانی به همکاری پرداخت که آهنگ "انگار نه انگار" کار مشترک آن هاست.

علی یاسینی در حال حاضر با موسسه فرهنگی و هنری آراد همکاری می کند.

کنسرت ها

علی یاسینی به عنوان جوان ترین خواننده پاپ توانست در 21 اسفند سال 1397 برای اولین بار در تالار وزارت کشور کنسرتش را اجرا کند. وی در این کنسرت قطعات محبوب و مشهورش را اجرا کرد و پس از آن به صورت حرفه ای در سال 1398 کنسرت های  بیشتری در دیگر شهر های ایران گذاشت.

بیوگرافی علی یاسینی

لیست آهنگ های پر طرفدار

ردیف نام آهنگ ها
1 اسم تو چی داره
2 هر جای شهر
3 ماه قشنگم
4 انگار نه انگار
5 اگه به من بود
6 پرواز
7 ازم دور شین
8 دورترین نزدیک
9 به چی زل می زنی
10 این روزا
11 نترس
12 تو دیوونه بودی
13 جنگ
14 بد تو
15 راه بیا
16 تلخ
17 خنده هامو دوست داشت
18 مثل برف
19 می خندم
20 برگرد
21 وای وای

نظرات کاربران (0 نظر)