پیگیری خرید

برج های طلایی کیش - خرید و مشاهده قیمت هر واحد

مساحت کل زیر بنای برج های طلایی کیش 57000 متر مربع می باشد که در زمینی به وسعت 15350 متر مربع ساخته شده است. اسکلت این برج ها از جنس فلز می باشد. هر برج دارای 5 آسانسور می باشد که 3 تا برای افراد می باشد، یکی از آسانسور ها برای حمل بار و دیگری خدماتی می باشد. تعداد واحد ها و انباری ها 318 عدد می باشد و درب پارکینگ به اندازه ی 222 ماشین ظرفیت دارد.

پیش فروش واحد ها ، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02172806 تماس حاصل نمایید.

نمای کلی برج طلایی کیش

نمای بیرونی برج های طلایی کیش

امکانات و خدمات موجود در برج های طلایی کیش

در این برج ها یک استخر سر پوشیده در طبقه منفی یک و دو استخر رو باز در طبقه آخر رو به دریا وجود دارد. همچنین از دیگر امکانات موجود در این برج ها می توان به سونا، جکوزی، سالن بدن سازی و ایروبیک، سالن بیلیارد، رستوران و کافی شاپ، سوپر مارکت، مهد کودک، تاکسی سرویس، سالن اجتماعات و همایش، برق اضطراری، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایش مستقل اسپیلت، دوربین مدار بسته و ... اشاره کرد.نمای بیرونی برج های طلایی کیش

امکانات برج طلایی کیش

واحد های برج طلایی کیش

واحد های برج طلایی به صورت زیر می باشد:
واحد های یک خوابه در شش تیپ از 71 متر مربع الی 99 متر مربع می باشند.
واحد های دو خوابه در چهار تیپ  از 122 متر مربع الی 131 متر مربع می باشند.
واحد های سه خوابه در دو تیپ از 154 متر مربع الی 189 متر مربع می باشند.
واحد های چهار خوابه در یک تیپ 372 متر مربعی می باشد.
سوئیت ها نیز در دو تیپ 52 متر مربعی می باشند.
برج های طلایی کیش

نمای داخلی برج طلایی کیش

معرفی پلان واحد های برج طلایی جزیره ی کیش

پلان سوئیت ها

 در دو تیپ j و m موجود می باشد که تیپ j دید به جزیره و دریا دارد و تیپ m دید کامل به دریا دارد.

پلان سوئیت های برج طلایی کیشپلان سوئیت های برج طلایی کیش

 تیپ j:

متراژ مفید این واحد ها برابر با 47.05 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 6.65 مترمربع می باشند و در طبقات اول تا سیزدهم قرار گرفته اند.

برج های طلایی کیش

تیپ M

متراژ کل این واحد ها برابر با 51.08 متر مربع بوده و در طبقات چهاردهم برج قرار گرفته اند.

برج های طلایی کیش

پلان واحد های یک خوابه

پلان واحد های یک خوابه در برج طلایی دارای 6 تیپ مختلف بوده که تیپ E و B و F دارای دید کامل به دریا می باشند. تیپ H و G دارای دید دریا و جزیره می باشند و تیپ K دارای دید جزیره می باشد.

تیپ E:

متراژ مفید این واحد ها برابر با 61.85 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 13.10 متر مربع می باشند و در طبقات اول تا سیزدهم قرار گرفته اند.
برج های طلایی کیش

تیپ H:

متراژ مفید این واحد ها برابر با 64.70 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 13.10 متر مربع می باشند و در طبقات اول تا سیزدهم قرار گرفته اند.

برج های طلایی کیش

تیپ B:

متراژ مفید این واحد ها برابر با 69.60 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 9.65 متر مربع می باشند و در طبقات اول تا سیزدهم قرار گرفته اند.

برج های طلایی کیش

تیپ K:

متراژ مفید این واحد ها برابر با 73.50 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 18.75 متر مربع می باشند و در طبقات اول تا سیزدهم قرار گرفته اند.

برج های طلایی کیش

تیپ F:

متراژ مفید این واحد ها برابر با 80.65 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 22.95 متر مربع می باشند و در طبقات اول تا سیزدهم قرار گرفته اند.

برج های طلایی کیش

تیپ G:

متراژ مفید این واحد ها برابر با 83.90 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 22.95 متر مربع می باشند و در طبقات اول تا سیزدهم قرار گرفته اند.

برج های طلایی کیش

پلان واحد های دو خوابه:

پلان واحد های دو خوابه دارای 4 تیپ A و D و I و C می باشد. تیپ A و D و C دارای دید کامل دریا می باشند و تیپ I دارای دید دریا و جزیره می باشد.

تیپ A:

متراژ مفید این واحد ها برابر با 111.40 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 15.15 متر مربع می باشند و در طبقه اول تا سیزدهم قرار گرفته اند.
برج های طلایی کیش

تیپ D:

متراژ مفید این واحد ها برابر با 103.90 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 28.80 متر مربع می باشند و در طبقه اول تا سیزدهم قرار گرفته اند.

برج های طلایی کیش

تیپ I:

متراژ مفید این واحد ها برابر با 107.00 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 31.90 متر مربع می باشند و در طبقه اول تا سیزدهم قرار گرفته اند.

برج های طلایی کیش

تیپ C:

متراژ مفید این واحد ها برابر با 120.00 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 16.70 متر مربع می باشند و در طبقه اول تا سیزدهم قرار گرفته اند.

برج های طلایی کیش

پلان واحد های سه خوابه:

پلان واحد های سه خوابه دارای دو تیپ L و N می باشد.

تیپ L:

واحد های تیپ L دارای دید جزیره و متراژ مفید آن برابر با 143.65 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 15.15 متر مربع می باشند و در طبقه اول تا سیزدهم قرار گرفته اند. 
برج های طلایی کیش

تیپ N:

واحد های تیپ N دارای دید کامل دریا و متراژ مفید آن برابر با 165.80 متر مربع بوده و متراژ تراس آن ها نیز 33.47 متر مربع می باشند و در طبقه چهاردهم قرار گرفته اند.

برج های طلایی کیش

پلان واحد های 4 خوابه دارای یک تیپ O بوده که دارای دید دریا و جزیره می باشند. این واحد ها در طبقه چهاردهم با متراژ مفیدی برابر با 315.07 متر مربع می باشند و متراژ تراس آن ها نیز 102.25 متر مربع می باشند.

برج های طلایی کیش

موقعیت مکانی برج های طلایی کیش

این برج ها در نوار ساحلی، بین میدان مرجان و پارس قرار دارند.

دریافت قیمت و خرید واحدهای برج های طلایی کیش

برای خرید هر یک از واحد های برج های طلایی کیش می توانید هم اکنون با شماره های دفتر بدو کیش تماس حاصل نمایید.

شماره تماس: 07644423466

نظرات کاربران (1 نظر)

حسین پرور
03 فروردین 1402
امتیاز 5
وای خدایا خیلی آرامش بخش هستند واحدها من فقط از خیابان رد میشم میبینم آرزو دارم یکی داشته باشم توکل برخدا