پیگیری خرید

برج های دامون ساحلی کیش

این برج های زیبا در شمال شرق جزیره ی کیش در زمینی به وسعت 45 هزار متر مربع ساخته شده است. این مجموعه مسکونی شامل 2 برج و تعدادی واحد ویلایی می باشد. مجموعا 327 واحد در این مجموعه مسکونی می باشد.

پیش فروش واحد ها ، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02172806 تماس حاصل نمایید.

برج های دامون ساحلی

ویژگی های مجموعه مسکونی دامون

یکی از دلایل جذابیت های واحد های آپارتمانی این مجموعه، داشتن چشم انداز رو به دریا می باشد. در زمان طلوع یا غروب و حرکت کشتی منظره این واحد ها فوق العاده زیبا و آرامش بخش می باشد. داخل مجموعه فضای سبز دوست داشتنی وجود دارد که می توانید از آن لذت ببرید. خوش نقشه بودن واحد های آپارتمانی و ویلایی از دیگر امتیازات این مجموعه به حساب می آید. 
توجه داشته باشید که از طبقه ی 4 به بالا چشم انداز دریا وجود دارد.

مشخصات برج های دامون و واحد های موجود در آن ها

این مجموعه دارای 2 برج غربی و شرقی 9 طبقه بوده و هر برج دارای 5 ورودی می باشد. هر یک از این ورودی ها دارای 2 آسانسور خوب کولردار است و در طبقه ی نهم این برج ها پنت هاوس قرار گرفته است. در این برج ها هر طبقه 2 واحدی می باشد و آشپزخانه های آن فرنیش کامل می باشد. هر واحد دارای یک پارکینگ جدا می باشد. واحد های 135 متری دارای دو اتاق می باشند.
بیشتر واحد ها دارای 2 سرویس می باشند که یکی از آن ها در اتاق خواب می باشد. همچنین واحد ها دارای 2 تراس می باشند که یکی از آن ها سمت پذیرایی و دیگری سمت اتاق خواب می باشد.

برج های دامون ساحلی

نمایی کلی از واحد های برج های ساحلی دامون

برج های دامون ساحلی کیش

برج های دامون ساحلی

برج های دامون ساحلی

برج های دامون ساحلی

برج های دامون ساحلی

برج های دامون ساحلی

مشخصات واحد های ویلایی مجموعه دامون

ویلاهای دامون بصورت بلوکی می باشند که هر بلوک دارای دو بال شرقی و غربی هستند. واحد های طبقه اول و دوم از تراس های بزرگ و زیبایی برخوردار می باشند و واحد های همکف دارای حیاط سرسبزی می باشند. در تمام ویلا ها آشپرخانه ها فرنیش کامل می باشد.
واحد های 73 متری و 76 متری یک خواب می باشند و واحد های 102 متری و 108 متری دو خواب می باشند. از سمت ساحل در ردیف اول و دوم واحد های 191 متری سه خواب دوبلکس قرار دارند.

دقت داشته باشید که ویلاهای نزدیک به دریا قیمت بیشتری نسبت به سایر ویلا های این مجموعه دارند.

برج های دامون ساحلی

موقعیت مکانی مجموعه مسکونی دامون

این مجموعه در مقایسه با دیگر برج ها دارای موقعیت مکانی بسیار خوب است.

دریافت قیمت و خرید واحدهای برج های دامون ساحلی

برای خرید هر یک از واحد های برج های دامون ساحلی می توانید هم اکنون با شماره های دفتر بدو کیش تماس حاصل نمایید.

شماره تماس: 07644423466

نظرات کاربران (0 نظر)