پیگیری خرید

بانجی شوتینگ کیش

اگر به دنبال ساختن یک روز تکرار نشدنی و پرهیجان در جزیره کیش هستید ،  بهتر است به فکر امتحان  بانجی شوتینگ هم باشید.بانجی شوتینگ از ان دسته تفریحاتی است که برای همیشه به خاطر خواهید داشت.این تفریح ادرنالین را در بدن شما افزایش می دهد و باعث میشود برای دقایقی نفس خود را در سینه حبس کنید.

درباره بانجی شوتینگ

اولین بار در سال 1950 ورزش خانواده بانجی ها به مردم معرفی شد و خیلی سریع مورد استقبال قرار گرفت. خانواده بانجی ها شامل ورزش های زیادی میشود که طعم هیجان واقعی پرش ها سبب میشود مردم به دنبال امتحان ان باشند.بانجی اسلینگ شات که ما به اسم بانجی شوتینگ می شناسیم ورزشی هست که در کشور فرانسه ابداع شده و رشد کرده است.

بانجی شوتینگ کیش

بانجی شوتینگ چگونه است ؟

در بانجی شوتینگ دو میله فلزی به ارتفاع 15 متر وجود دارد که به فاصله بیست متری از هم قرار دارند ، طناب قابل ارتجاعی به این دو ستون متصل است . ایمنی فردی که قرار هست بانجی شوتینگ را امتحان کند توسط این طناب ها و جلیقه مخصوص تامین می شود، از دو طرف به این طناب ها متصل میشود و هارنس ( جلیقه ایمنی ) را نیز به تن میکند. طنابی که به موتور متصل است تا مسافت 20 متری کشیده میشود و سپس جامپر را به جلو پرتاب میکند. پرتابی با زاویه ی 45 درجه و مسافت 60 متر انجام میشود و تا زمانی که کشش نگهدارنده ها به انتها برسد ادامه خواهد داشت.

تفاوت بانجی جامپینگ و بانجی شوتینگ 

اگر برای اولین بار اسم بانجی شوتینگ به گوشتان خورده باشد احتمالا این سوال پیش امده که فرق این تفریح با بانجی جامپینگ چیست؟

در بانچی جامپینگ شما از ارتفاع زیاد به سمت پایین پرتاب می شوید ولی در بانجی شوتینگ از زمین به سمت اسمان و ارتفاع 60 متری پرتاب می شوید.

بانجی شوتینگ کیش

شرایط استفاده از بانجی شوتینگ

  1. وزن شما نباید از  100 کیلو بیشتر باشد.
  2. به دلیل هیجان زیادی که به شما منتقل می شود، نباید بیماری قلبی خاصی داشته باشید.
  3. خانم ها هم در کنار اقایان میتوانند از این تفریح بهره ببرند.
  4. برای سنین بالای 15 سال قابل استفاده می باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر به دنیال این هستید که اوج هیجان را تجربه کنید  حتما در کنار سایر تفریحات ، بانجی شوتینگ را نیز امتحان کنید.  برای رزرو سایر تفریحات کیش میتوانید به صفحه رزرو تفریحات کیش مراجعه بفرمائید.

نظرات کاربران (0 نظر)