پیگیری خرید

افتتاح شهربازی پیشرفته در جزیره کیش

افتتاح شهر بازی کیش

یکی از جذابیت های غیر قابل انکار جزیره کیش ، مراکز خرید متنوع می باشد که روزانه پذیرای گردشگران زیادی می باشد. کوروش برند سنتر از جدیدترین و مدرن ترین مراکز تجاری کیش می باشد که در آن میتوانید هر نوعی برندی که بخواهید پیدا کنید.

در مراکز خرید جزیره کیش جذابیت های دیگری در کنار خرید وجود دارد. مثل کافی شاپ ، رستوران و یا شهر بازی. بزودی میتوانید در جزیره کیش از مدرن ترین شهر بازی شهر دیدن کنید.

شروع به کار شهر بازی مدرن در مرکز خرید کوروش کیش :

در قلب این مرکز خرید بزودی شهر بازی مدرن افتتاح میشود که میتواند لحظات خوشی را برای کیشوندان و مسافران تور کیش رقم بزند. 

اقای حسین رباطی سرمایه گذار بزرگ بازار کوروش در این باره توضیحاتی را ارائه داده اند.

"شهر بازی مدرن کوروش با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا راه اندازی شده است.

طراحی این شهر بازی با استفاده از استانداردهای روز دنیا انجام گرفته و استفاده از رنگ های متنوع و شاد و هیجان بالای بازی های نصب  شده در این مجموعه را میتوان از عوامل تمایز این شهر بازی در کیش نسبت به سایر مراکز تفریحی دانست "

در ادامه عنوان کردند که طراحی این شهربازی مدرن توسط مشاوران بین المللی و مجرب صورت گرفته است و از جدید ترین تجهیزات موجود در دنیا مناسب جوانان ، نوجوانان و کودکان برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح کیشوندان و گردشگران عزیز استفاده شده است.

تاریخ افتتاح شهر بازی مرکز خرید کوروش کیش:

به گقته اقای حسین رباطی شهر بازی کوروش سنتر کیش تا پایان مرداد ماه 98 افتتاح خواهد شد. این شهر بازی مراحل نهایی اماده سازی را طی میکند و به زودی پذیرای شما می باشد.

افتتاح شهربازی کوروش کیش

 

نظرات کاربران (0 نظر)