پیگیری خرید

افتتاح بزرگ‌ترین سایت هلی پورت در کیش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کیش ، مدیر امور زیربنایی معاونت عمرانی سازمان کیش، منصور ملانوری گفت: بزرگترین سایت هلی پورت ایران به زودی افتتاح می شود.
سایت بزرگ هلی پورت که با 10 آشیانه هلی کوپتری برای ارائه خدمات به شرکت های متقاضی مخصوصا شرکت های نفتی طراحی شده است بر اساس اجرای باند پهن پیکر و بکارگیری مدرن ترین سیستم روشنایی که مورد تایید هواپیمایی کشور می باشد، ساخته شده است.

بزرگترین سایت هلی پورت ایران در کیش
این پروژه بزرگ از سال 1394 آغاز شده است اما تغییرات مهمی در روشنایی طرح  و افزایش آشیانه را داشته است.
ملانوری در ادامه گفت: با تکمیل بخش پست‌های برق داخلی و پاساژ، سیستم های روشنایی باند هلی کوپتری، محوطه و معابر و برق فشار ضعیف آشیانه‌ها و برق فشار ضعیف، راه‌های دسترسی، معابر، شبکه‌های آب و آتش‌نشانی، شبکه‌های فاضلاب و ایستگاه پمپاژ، شبکه‌های برق داخلی و سیستم های کنترلی و دستگاه های یو پی اس، دکل‌های پایه بلند، برج‌های نوری و کل شبکه فاضلاب و ایستگاه های پمپاژ با هزینه ای بالغ بر 17 میلیارد تومان احداث شده است.

چگونه در پروژه هلی پورت سرمایه گذاری کنیم؟

مدیر امور زیربنایی معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در حال حاضر 4 شرکت هلیکوپتری در این پروژه آشیانه وجود دارد که با شرکت های نفتی واقع در خلیج فارس همکاری می کند بنابراین سرمایه گذاران متقاضی می‌توانند هم اکنون با مراجعه به شرکت مدیریت توسعه بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش از امکانات این پروژه استفاده کنند. 
لازم به ذکر است که پروژه هلی پورت ایران به زودی از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور، جناب آقای حسن روحانی به بهره برداری می رسد.

نظرات کاربران (0 نظر)