پیگیری خرید

اجاره مزدا 6 در کیش

مزدا 6 از جمله زیباترین ماشین های مزدا تلقی می شود که با امکانات بسیار و ظاهری چشم نواز به بازار ارائه شد و پس از مدتی در جزیره کیش هم برای اجاره در اختیار مسافران تور کیش قرار گرفت.

مزدا 6

معرفی مزدا 6 :

خودروی مزدا 6 دارای یک موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری  می باشد که قابلیت ارائه 250 اسب بخار قدرت را دارد.

یکی از فناورری های جالب این مدل هم سیستم غیر فعال سازی سیلندر ها می باشد که نتیجه استفاده از آن کاهش مصرف سوخت است.  بطور مثال اگر شما با سرعت 40 الی 80 کیلومتر بر ساعت حرکت کنید، دو سیلندر از چهار سیلندر غیر فعال شده و تنها از دو سیلندر استفاده می گردد. چنانچه راننده نیاز به سرعت بیشتری داشته باشد و پای خود را بر روی گاز قرار دهد سریعا دو سیلندر غیر فعال، فعال شده و سرعت مورد نیاز شما را فراهم می سازند. شاسی های مزدا 6 بسیار مقاوم هستند و در طراحی بخش های داخلی ماشین از چرم بهره برده اند.

قیمت اجاره مزدا 6 در کیش :

ماشین مزدا 6 در جزیره کیش در رده ماشین های قیمت مناسب قرار می گیرد و هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت. با اجاره این ماشین می توانید لذت رانندگی با یکی از بهترین محصولات مزدا را تجربه کنید و لحظات بسیار خوبی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

اجاره این خودرو بسته به سال تولید بین 300 هزار تومان تا 500 هزار تومان می باشد.

نحوه اجاره مزدا 6 در جزیره کیش :

برای اجاره خودروی مزدا 6 کافی است تعداد روزهایی حضور در جزیره کیش و روز ورود خود را مشخص کنید.

پس از تعیین این موارد می توانید با کارشناسان فروش بدو کیش تماس بگیرید و سایر هماهنگی ها را به ما بسپارید.

دقت داشته باشید که همراه داشتن گواهینامه، کارت شناسائی معتبر و یک فقره چک  الزامی است و قبل از رزرو حتما قوانین راهنمایی رانندگی در کیش را مطالعه نمایید.

برای اجاره خودرو مزدا 6 همین حالا با ما تماس بگیرید.

02172806

برای مشاهده قیمت اجاره انواع خودرو لطفا به صفحه اجاره ماشین در کیش مراجعه نمایید.

نظرات کاربران (0 نظر)