پیگیری خرید

اجاره سوئیت در کیش - اجاره ویلا در کیش

محل اقامت در سفر یکی از مهمترین نکاتی است که از قبل باید برنامه ریزی شود زیرا در کیفیت سفر تاثیر مستقیم دارد. جزیره زیبای کیش امکانات و تفریحات متنوعی دارد و یکی از پر طرفدارترین مقاصد سفر می باشد.

اجاره سوئیت در کیش

اجاره سوئیت در کیش

اگر سفر و تور کیش را به عنوان گزینه ای برای گذراندن تعطیلات انتخاب کرده اید و قصد اجاره سوئیت و ویلا دارید بهتر است در ابتدا نکات زیر را مطالعه بفرمائید.

پس از خارج شدن از فرودگاه کیش اولین موردی که باید به آن بپردازید محل اقامت هست . هتل های لوکسی که در جزیره کیش وجود دارند یکی از گرینه های شما برای اقامت می باشند و پاسخگوی نیاز افرادی است که به دنبال اقامت در هتل های لوکس هستند. برای برخی دیگر از گردشگران قیمت مناسب هتل مطرح هست برخی هتل ها نیز در جزیره کیش وجود دارند که هزینه های کمتری نسبت به هتل های لوکس دارند و میتوانند انتخاب درستی باشند. اگر اقامت در هتل های کیش را انتخاب نمودید، میتوانید با مراجعه به بخش هتل های کیش نظرات کاربران را در مورد هر هتل مطالعه کنید.

اما از طرفی دیگر اجاره سوئیت در کیش آزادی بیشتری را به مسافران میدهد تا از سفرهای خانوادگی و دوستانه خود لذت ببرند و همین امر سبب میشود طرفداران زیادی داشته باشد.

اجاره سوئیت در کیش

اجاره روزانه سوئیت کیش

اگر قصد دارید مدت طولانی تری در کیش بمانید و یا به دنبال هزینه کمتری برای اقامت می باشید اجاره سوئیت در کیش گزینه ی خوبی برای شما خواهد بود. برای اینکه در این جزیره بتوانید سوئیت اجاره کنید میتوانید به املاکی های معتبر مراجعه کنید و با توجه به قیمت مورد نظر خود سوئیتی مناسب اجاره کنید. در کنار اجاره سوئیت در کیش میتوانید به اجاره ماشین در کیش هم فکر کنید در کیش سفری آرام را تجربه کنید.

بهتر است قبل از اجاره سوئیت تعداد روزهای اقامت خود را قطعی کنید و سپس قرار داد را بنویسید. برخی مالکین برای اقامت های طولانی تر تخفیفاتی را در نظر می گیرند که باعث میشود با قیمت پایین تری سوئیت اجاره کنید. 

قیمت سوئیت در کیش

معمولا اجاره سوئیت در این جزیره با قیمت مناسبی دارد و با توجه به فاکتورهایی مثل تعداد تخت ، تعداد اتاق و  محل ملک ،  قیمت ها پایین یا بالا می باشد.

بطور مثال برای یک واحد تک خوابه قیمت اجاره سوئیت حدود 200 هزار تومان خواهد بود که نسبت به هتل ها پایین تر می باشد. برای واحدهایی با امکانات کمتر این قیمت پایین تر است. زمانی که تعداد تخت ها یا اتاق ها بیشتر باشد روی قیمت اجاره هم تاثیر گذار می باشد.

امکانات سوئیت اجاره‌ای در کیش

سوئیت های جزیره کیش مانند هتل های کیش دارای امکانات متفاوتی با هم می باشند اما در اینجا امکاناتی که معمولا در هر سوئیتی یافت می شود ذکر شده است:

  1. آشپزخانه سوئیت ها معمولا دارای یخچال ، چای ساز ، اجاق گاز و تمام وسایل آشپزی می باشد.
  2. اغلب سوئیت ها دارای پارکینگ شخصی می باشند.
  3. سوئیت های اجاره ای مبله می باشند و شما به جز وسایل شخصی نیاز به آوردن هیچ وسیله ای دیگری نخواهد داشت.
  4.  حداقل یک سرویس بهداشتی و حمام را دارا می باشند.

اجاره ویلا در کیش

سوئیت های ساحلی کیش

برخی از سوئیت ها در نزدیکی دریا واقع شده اند و با وجود قیمت بالاتر آرامش بی نظیری را برای شما به ارمغان میاورد. این سوئیت ها تمامی امکانات ذکر شده در بالا را شامل می شوند و اغلب در ساختمان های چند طبقه قرار دارند و دربازه تعطیلات پر می باشند.

اجاره اتاق در کیش

اگر اجاره سوئیت و هتل های کیش هزینه ی زیادی برای شما در بر دارد میتوانید به اجاره اتاق فکر کنید ! اتاق ها قیمت هایی پایین تر دارند و امکانات آن ها محدود به تخت خواب و سرویس بهداشتی می باشد. پانسیون های مختلفی در جزیره کیش اتاق اجاره می دهند.

اجاره ویلا در کیش

اجاره ویلا نیز بسیار مورد استقبال قرار میگیرد . شما در ویلا میتوانید از تعدادی بیشتری مهمان پذیرایی کنید و امکانات بیشتری هم خواهید داشت.

اجاره ویلا در جزیره کیش نسبت به سوئیت ها بالاتر میباشد و بطور میانگین یک ویلای خوب ساحلی اجاره ای معادل 1.5 میلیون تومان دارد.

ویلاهایی با ظرفیت پایین تر نیز وجود دارند که برای خانواده های پنج تا هشت نفره مناسب می باشد و شبی 700 تومان به اجاره می روند.

تمامی این ویلاها مبله و دارای امکانات کامل می باشد . حتی با جستجوی بیشتر میتوانید ویلایی اجاره کنید که اجاره ای بسیار مناسب داشته باشد و با پنج نفر گنجایش شبی 300هزار تومان به اجاره داده شود.

اجاره سوئیت در کیش

معایب اجاره سوئیت در کیش

یکی از امکاناتی که شما در هتل ها میتوانید داشته باشید،  سرو صبحانه ، ناهار و یا شام می باشد و زمانی که سوئیت اجازه کنید صبحانه ، ناهار و شام به عهده خودتان می باشد.

البته با وجود رستوران های کیش و تنوع بالای آن ها ؛ این مشکل قابل حل می باشد و با مراجعه به رستوران های کیش از ناهار و شام خود لذت ببرید.

مزایای اجاره سوئیت در کیش

اگر دسته جمعی تور کیش را انتخاب کرده اید و قصد دارید اقامتی راحت داشته باشید سوئیت گزینه مناسبی می باشد چون با پرداخت هزینه کمتر واحدی مستقل را در اختیار خواهید داشت.

درسوئیت ها آشپزخانه جهت پخت و پز وجود دارد که در هتل های  این امکان فراهم نیست.

برخی از ویلاهای جزیره کیش دارای استخر می باشد که شما برای استفاده از آن محدودیتی نخواهید داشت.

سوئیت در کیش

قوانین

امکان برگزاری مراسم در سوئیت ها وجود ندارد.

همراه داشتن مدارک شناسایی الزامی است.

امکان ورود حیوانات خانگی وجود ندارد.

قوانین لغو سوئیت در کیش

قوانین بستگی به مالک سوئیت دارد ولی قوانینی که مرسوم می باشد به صورت زیر است.

درصورت لغو تا 72 ساعت قبل مبلغ 10% از کل رزرو کسر و باقی مانده برگشت داده خواهد شد.

کمتر از 72 ساعت مبلغ یک شب اقامت کسر و مابقی پول برگشت داده خواهد شد.

در صورت لغو در روز اول شروع اقامت، مبلغ 2 روز اول اقامت کسر و مابقی برگشت داده خواهد شد.

در ایام پیک، بازه 72 ساعت یک هفته محاسبه می شود و به هیچ عنوان امکان لغو وجود ندارد. 

نظرات کاربران (0 نظر)