پیگیری خرید

اجاره اپتیما در کیش

یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای اجاره خودروی اقتصادی در جزیره کیش، اپتیما می باشد که رانندگی با آن بسیار راحت بوده و حتی چنانچه برای مدت طولانی روی صندلی های آن بنشینید، احساس ناراحتی نخواهید داشت.

اجاره اپتیما در کیش

اپتیما توسط کشور کره جنوبی ساخته شده است و اولین تولید آن به سال 2000 بر میگردد. با گذشت هرسال تغییرات زیادی بر روی آن اعمال شده است و در سال 2016 اپتیما GT لاین پا به بازار گذاشت و چهارمین نسل از خانواده اپتیما لقب گرفت.

مدارک مورد نیاز برای اجاره اپتیما در کیش:

جهت اجاره ماشین در جزیره کیش ارائه مدارک ذیل الزامی است.

  1. اصل گواهینامه رانندگی
  2. کارت شناسائی معتبر
  3. یک فقره چک یا مبلغ نقد جهت ضمانت

مراحل اجاره اپتیما در کیش:

اجاره خودرو در جزیره کیش کار پیچیده ای نیست. شما در ابتدا باید انتخاب کنید در چه ماه و روزی قصد سفر به جزیره کیش را دارید.

زمانی که مشخص شد در مرحله ثانویه روز ورود خود را تعیین کنید و هتلی مناسب با معیارهای خود از بین هتل های متنوع جزیره کیش انتخاب نمایید.

شما هم می توانید با ون و تاکسی های جزیره کیش تردد کنید و هم می  توانید ماشینی را به طور کامل در اختیار خود بگیرید و در هر ساعت شبانه روز با ماشین تحت اختیار خود به هر مکان تفریحی که قصد دارید، سری بزنید.

قیمت اجاره اپتیما در جزیره کیش:

اپیتما جز خودروهای میان رده با قیمت مناسب می باشد که شما برای هر 24 ساعت مبلغ 400 هزار تومان را پرداخت خواهید کرد.

تعداد روز های رزرو خودرو  باید در ابتدای سفر خود مشخص کنید و به اطلاع کارشناسان فروش ما برسانید تا بسته به نیاز شما خودروی اپتیما یا سایر خودروهای جزیره کیش را برای شما گردشگران عزیز تور کیش رزرو کنیم.

 

برای اجاره خودرو اپتیما همین حالا با ما تماس بگیرید.

021-72806

برای مشاهده قیمت اجاره انواع خودرو لطفا به صفحه اجاره ماشین در کیش مراجعه نمایید.

 

اپتیما کیش

نظرات کاربران (0 نظر)