پیگیری خرید

بیوگرافی آرون افشار

وحید افشار با نام هنری آرون افشار 1 تیر 1377 در شاندیز مشهد متولد شد. وی خواننده ای بی حاشیه در سبک پاپ می باشد که در زمان کمی توانست توجه بسیاری را به خود جلب و طرفداران زیادی پیدا کند. سبک خاص، تحریر های زیبا و صدای دلنشینش باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

بیوگرافی آرون افشار

زندگی شخصی و ازدواج

آرون تنها یک برادر کوچک دارد که متولد سال 1390 می باشد. برادر کوچکش نیز با علاقه ی بسیاری در حال آموختن ساز و موسیقی می باشد. همچنین این خواننده ی جوان در حال حاضر مجرد می باشد.

بیوگرافی آرون افشار

ورود به دنیای موسیقی

آرون از زمان کودکی به موسیقی علاقه ی زیادی داشت. وی از سن 7 یا 8 سالگی شروع به آموختن ساز گیتار و پیانو کرد، اما گیتار را به عنوان ساز اصلی خود انتخاب کرد. پدرش او را بسیار حمایت و تشویق می کرد تا با دلگرمی وارد این عرصه شود. از سال های 94 و 95 آهنگ های مختلفی درست کرد، اما هیچکدام از آن ها تاثیر زیادی نداشتند تا اینکه معین راهبر پی به استعداد آرون برد و او را به شرکت فرهنگی هنری آوای فروهر معرفی کرد. در حال حاضر برای منتشر کردن آهنگ هایش با این شرکت همکاری می کند. طبق گفته های آرون، معین راهبر یکی از کسانی است که در موفقیت و به شهرت رسیدنش تاثیر بسیاری داشته است. اولین آهنگ رسمی آن با نام جانم باش در سال 1397 منتشر و با آن به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

بیوگرافی آرون افشار

حضور آرون افشار در برنامه های مختلف

آرون افشار در برنامه ی خندوانه و در برنامه ی ماه سفر شبکه دو حضور پیدا کرده است. آرون در سال 1398 به برنامه ی خندوانه دعوت و بخشی از آهنگ معروفش را به صورت زنده اجرا کرد. تمام کسانی که در برنامه حضور داشتند از اجرای آن لذت بسیاری بردند. همچنین در این برنامه از تمام کسانی که او را حمایت کردند بسیار تشکر و قدردانی کرد.

بیوگرافی آرون افشار

کنسرت ها

آرون افشار 28 دی 1398 اولین کنسرتش را در سالن میلاد تهران برگزار کرد. معین راهبر به عنوان رهبر ارکستر با آرون همکاری کرد.

بیوگرافی آرون افشار

آهنگ ها

از آهنگ های این هنرمند جوان می توان به ترکم کردی، چال گونه، شب رویایی، گیسو پریشان، طبیب ماهر، جانم باش، دلشوره، یار جونی، خط و نشان و ... اشاره کرد.

نظرات کاربران (0 نظر)