پیگیری خرید

پینت بال کیش: رزرو آنلاین با 20% تخفیف

یکی از بازی های گروهی استراتژیک است که شما میتوانید همرا با خانواده یا دوستانتان این بازی را انجام دهید پینت بال است. ولی لازم است که چند تا از قوانین این بازی را بدانید، مهمترین قانون این بازی این است که باید به دو گروه از دونفر تا 16 نفر تقسیم شوید.

هیجانی بودن این بازی مثل بازی های کامپیوتری نیست و شما باید خودتان اسلحه در دست بگیرید و از میان  مانع ها رد شوید و حریفانتان را از پای در بیاورید.

پینت بال

اسلحه های پینت بال با اینکه بزرگ هستند ولی بسیار سبک اند، این اسحله ها با توپ های ژله ای که با رنگ خوراکی درست شده اند پر شده و بجای گلوله استفاده میشود،وقتی شما این گلوله ها را شلیک میکنید اگر به هدف برخورد کند منفجر میشوند و رنگ ها پخش میشود، این ویژگی باعث میشود که شما متوجه بشید که گلوله به هدف خورده است یا خیر.

پینت بال

امروزه این ورزش در تمام کشورها وجود دارد و این بازی طرفداران بسیاری نیز دارد.

مساحت زمین پینت بال در جزیره کیش 2500 متر است، یکی از بزرگترین زمین های بازی با ظرفیت 30 بازیکن را نیز دارد و همین امر باعث بیشتر شدن هیجان بازی میشود.

در بازی پینت بال برای هر تیم یک ست لباس مخصوص داده میشود و هر نفر 50 عدد گلوله دارد که در صورت اتمام گلوله ها میتوانید با پرداخت هزینه بیشتر تعدادی توپ خریداری کنید.

شدت پرتاب گلوله ها زیاد است بخاطر همین برای کودکان زیر 12 سال مناسب نیست چون ممکن است در اثر برخورد گلوله بدنشان کبود شود.

گردشگرانی که میخواهند بازی پینت بال را انجام بدهند میتوانند از ساعت 5:30 تا 9:30 شب و از ساعت 11 شب تا 2 صبح برای انجام این بازی مراجعه کنند، درضمن نگران جای پارک نباشید چراکه زمین پینت بال در کیش جای پارک برای ماشین ها را نیز دارد.

پینت بال ترکیب ورزش های تیر اندازی و دومیدانی است که یک صحنه جنگی بی خطر را به وجود می آورد. برای برنده شدن در این بازی باید با هم گروهی ها خود هماهنگ باشید و یک برنامه استراتژیک داشته باشید.

شما با وارد شدن به زمین پینت بال لباس های مخصوص بازی را دریافت میکنید و به دوگروه تقسیم میشوید، بعد از مشخص شدن گروه ها شما به صف میشوید و با شنیدن صدای سوت شروع به تیر اندازی به حریفانتان میکنید، دوستانی که گلوله با آ نها برخورد کرده از بازی بیرون میروند و بازی تا وقتی یک نفر پرچم حریف را تسخیر کند یا فقط یک نفر باقی بماند ادامه می یابد، در این بازی سعی کنید یک کاپیتان خبره برای خود انتخاب کنید (معمولا اون دسته از دوستانتون که بازی های کامپیوتری زیادی انجام میدن کاپیتان های بهتری هستند).

پینت بال

آیتم های بازی پینت بال از قبیل: دفاع از فرمانده ،آزاد کردن گروگان ،جا بجایی مجروحین ، دفاع از قلعه و تک تیر انداز جزء آیتم های این بازی هستند. بازی پینت بال را شطرنج زنده مینامند و بخاطر هیجانی بودن این بازی، پینت بال در رده چهارم فهرست پرهیجان ترین ورزش ها قرار گرفته است.

هر ست بازی حدود 2 ساعت طول میکشد، این بازی با استفاده از لباس های مخصوص کاملا بی خطر است، این بازی را افراد بالای 12 سال میتوانند انجام بدهند (برای زن و مرد مجاز است).

پینت  بال کیش

پینت بال کیش معمولا در دو فضا برگزار می شود:

  • در فضایی سرپوشیده در هتل داریوش کیش
  • در فضایی روباز در سواحل زیبای جزیره کیش

نظرات کاربران (0 نظر)