پیگیری خرید

بهترین رستوران های کیش

شهر های توریستی معمولا دارای رستوران های زیادی می باشند که پوشش دهنده سلیقه تمام افراد هستند . جزیره کیش هم با وجود مسافران زیادی که هر ساله دارد از این قاعده مستثنی نیست و رستوران های فراوانی را در خود جای داده است.

رستوران های کیش در تمام شهر و با سبک های مختلف افتتاح شده اند اما در این مقاله قرار است به این سوال بپردازیم که بهترین رستوران های کیش کدامند؟ این سوالی است  در بدو کیش به آن پاسخ می دهیم

رستوران های کیش

کدام رستوران ها در کیش بهتریند؟

کیش دارای رستوران های  معروف زیادی هست که احتمالا شما با رستوران های موزیکالی مثل میرمهنا ، شاندیز مرجان و شاندیز صفدری و .... اشنایی داشته باشید . در این مقاله به رستوران هایی می پردازیم که شاید کمتر شنیده باشید ولی کیفیت غذایی قابل قبولی دارند.

شما با مراجعه به بخش نظرات هر کدام از رستوران های کیش میتونید نظر سایر کاربران رو مطالعه بفرمائید و انتخاب دقیق تری داشته باشید.

  • فودکورت دامون کیش

جزیره کیش به سبب گردشگران فراوان دارای فودکورت های متنوع می باشد که به عقیده مسافران فودکورت دامون بهترین فودکورت کیش می باشد و در طبقه دوم بازار دامون واقع شده و دارای 12 غرفه متفاوت می باشد.

نمایی رو به دریا و فضای سبز زیبا می تواند لذت عذا را چند برابر کند.

این فود کورت رستوارن سنتی، مکزیکی، چینی، هندی، غذای سلامت و فست فود را در غرفه های خود جای داده است و به نسبت سایر فودکورت ها قیمت مناسب تری دارد. شما با ایستادن جلو غرفه های میتوانید ببینید مراحل تهیه هر غذا چگونه است.

دامون علاوه بر ناهار و شام حتی در بوفه صبحانه هم حرفی برای گفتن دارد و تمام خواسته های شما را براورده میکند.

آدرس فود کورت دامون: کیش ، خیابان وصال ، مرکز خرید دامون

دامون کیش

  • رستوران قصر سفید کیش

یکی از محبوب ترین رستوران های کیش ، رستوران قصر سفید می باشد که در آن انواع غذاهای ایرانی ، دریایی ، فرنگی و فست فود سرو میشود.

چیزی که این رستوران را متمایز میکند وجود کادری مجرب است که در سرویس دهی تمام تلاش خود را کرده و خاطره ای خوش برای شما به یاد میگذارند.

آدرس رستوران قصر سفید : انتهای بلوار اندیشه- قطعه RF13

قصر سفید کیش

  • رستوران فودلند کیش

رستوران فود لند در کنار ساحل مرجان قرار دارد و بخاطر کیفیت قابل قبول غذاها شناخته شده است.  فود لند دارای نمایی زیبا و دکوراسیون داخلی متفاوت می باشد که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

این رستوران شامل سه سالن مختلف می باشد که بیش از 100 نوع غذا و پیش غذا را میتوانید در منوی آن مشاهده کنید.

آدرس رستوران فود لند :   بازار مرجان -  غرفه 77 الی 99

فود لند کیش

  • رستوران توتی فروتی کیش 

توتی فروتی کیش ، رستورانی ساحلی متفاوت ، با غذایی با کیفیت 

توتی فروتی در وعده ناهار غذای ایرانی و در وعده شام غذای فرنگی همراه با موسیقی سرو میکند.

این رستوران بخاطر اینکه نمایی رو به دریا دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است.

آدرس رستوران توتی فروتی :  اسكله تفریحی جدید

توتی فروتی کیش

  • فست فود هشتگ کیش

اگر به دنبال مکانی با طراحی داخلی متفاوت می باشید فست فود هشتگ کیش پاسخ درستی برای شما خواهد بود. این فست فود دارای طراحی بی نظیر و خلاقی می باشد که خلاقیت حتی در سرو غذاها هم نشان داده شده است.

شما میتوانید غذایی خوشمزه با قیمتی مناسب و محیطی متفاوت را در فست فود هشتگ تجربه کنید.

آدرس فست فود هشتگ :  بلوار امیرکبیر ، روبروی کارتینگ ، ساختمان هدیش ، غرفه 2

هشتگ کیش

  • فست فود بومرنگ کیش

گاهی اوقات نیاز دارید که به مکانی با قیمت مناسب تر بروید و آنجا وعده غذایی خود را میل کنید.  فست فود بومرنگ از آن دسته فست فودهایی است که در محیطی تمیز و آرام غذایی با کیفیت در اختیار شما قرار میدهد و قیمتی مناسب دارد.

در فست فود  بومرنگ هر دو قاچ پیتزا دارای یک طعم است و شما با سفارش یک پیتزا چهار طعم مختلف را تست خواهید کرد!

آدرس فست فود بومرنگ: کیش، ایوان مروارید

بومرنگ کیش

  • رستوران صبای اصفهان

در رستوران صبای اصفهان غذاهای ایرانی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار میگیرد و در کل دارای 50 نفر ظرفیت می باشد که از ساعت  12 ظهر تا 24 باز است. طبقه بالایی ساختمان تبدیل به کافی شاپ و رستوران هم در فضای سرپوشیده و روباز اماده ارائه خدمات برای شما گردشگران  و کیشوندان گرامی می باشد.

آدرس : میدان امیرکبیر، جنب هتل مریم و ساختمان فرهاد

صبای اصفهان کیش

شاید شما هم تجربه استفاده از رستوران های ذکر شده را داشته بشید ، نظرات خودتون رو با ما در میون بذارید.

اگر به جزیره زیبای کیش سفر میکنید احتمالا به اطلاعات زیر نیاز داشته باشید . سایت بدو کیش جهت رفاه حال گردشگران عزیز  اطلاعات جامعی را در هر یک از شاخه های زیر در اختیار شما قرار میدهد. 

 تفریحات کیش  رستوران های کیش بازارهای کیش هتل های کیش

نظرات کاربران (0 نظر)