پیگیری خرید

کیش تخفیف - رزرو تفریحات کیش - تخفیف رزرو کیش

کیش تخفیف kish takhfif

جهت رزرو تفریحات کیش با 30 درصد تخفیف : غواصی کیش , پاراسل کیش , تیوپ بنانا کیش , پارک آبی اوشن کیش , جنگ شبانه ایرانیان کیش , جنگ شبانه شب طلایی کیش , اسکوتر زیر دریایی , پدل بورد کیش شاتل کیش , جت اسکی کیش , فلای بورد کیش , پینت بال کیش جنگ شبانه رنگارنگ به صفحه رزرو تفریحات کیش مراجعه فرمایید.

جزیره کیش یکی از جزیره های پر طرفدار خلیج فارس است، دوستان عزیز که قصد سفر به سمت هرمزگان را دارند میتوانند با سفر به جزیره کیش و با استفاده از کیش تخفیف سفری لذت بخش و کم هزینه ای را تجربه کنید.

کیش تخفیف - رزرو تفریحات کیش - تخفیف رزرو کیش

ساحل مرجان یا پارک ساحلی مرجان در شرق جزیره کیش، یکی از سواحلی است که تمامی امکانات رفاهی و تفریحی از قبیل: کایت سواری ،بنانا سواری ،پاراسل ،شاتل ،فلای برد و هتل های لوکس همراه با رستوران های شیک با انواع غذاها را دارد .

ساحل دامون در شمال جزیره کیش واقع است که مرکز خرید و هتل های بسیار زیبا و مجللی نیز دارد. دوتا از مکان های تفریحی معروف ساحل دامون آیس رینگ (پیست اسکی روی یخ) و شبیه سازی پرواز است.

تم پارک آبی، پارک هنر کیش، باغ پرندگان کیش، پارک دلفین کیش، پینت بال،  کلوپ کشتی به گل نشسته یونانی، شهر زیر زمینی کاریز، کلبه هور ،کشتی های تفریحی، اسکله بزرگ، عمارت اعیانی، شهر تاریخی حریر، گذر هنرمندان و.. جزء مکان هایی است که شما در سفر خود حتما باید تجربه کنید.

 کیش تخفیف - تخفیف کیش

کیش تخفیف ( kish-takhfif )

کیش تخفیف یکی از سامانه های رزرو آنلاین هتل ها و تفریحات است که کار را برای گردشگران عزیز که قصد سفر به جزیره کیش را دارند، راحت کرده است. شاید برای شما و یا دوستانتان که به جزیره کیش سفر کرده اند پیش آمده باشد که بلیط یا اتاق گیر نیاورده باشند.کیش تخفیف نه تنها قیمت های بسیار ارزانتری نسبت به بقیه ارائه میدهد بلکه کار شما عزیزان راهم آسانتر کرده است.

شما میتوانید بصورت آنلاین از قسمت رزرو تفریحات در سامانه رزرواسیون کیش،هتل ها، کلوپ های شبانه و بلیط هریک از تفریحات آبی و غیر آبی مثل: شاتل سواری ، جت اسکی، غواصی، اجاره ماشین ، آیس رینگ و.. را رزرو نمایید.

تخفیف تفریحات کیش - تفریح کیش

رزرو تفریحات کیش

یکی از پرطرفدارترین تفریحات جزیره کیش تفریحات آبی یا دریایی است. آب و هوای تمیز سواحل مرجانی و منظره های زیبا که مسافرین را برای استفاده از تفریحات آبی یا دریایی هیجان زده میکند.

جنگ های شبانه یکی دیگر از مکان هایی هست که میشود شبی شاد را در آن تجربه کرد. اگر بدنبال تخفیف تفریحات کیش هستید، به یکی از بهترین سایت های رزرو آنلاین تفریحات کیش آمده اید.

اطلاعات بیشتر در مورد  تخفیف هتل کیش .

کیش تخفیف - تخفیف تفریحات کیش

سوالات متداول از کیش تخفیف ( kish takhfif )

  • چرا رزرو تفریحات کیش از سایت بدو کیش به صرفه تر است؟

بدو کیش بیشتر تفریحات کیش را نسبت به رسانه های دیگر ارزان تر ارائه میدهد که شامل بیشترین تخفیف تفریحات کیش میشود. بخصوص در خریدهای گروهی که خیلی ارزانتر و به صرفه تر است.

در برخی از تفریحات کیش مانند جنگ های شبانه (بخصوص در روز های تعطیل که ظرفیت آنها زودتر تکمیل میشود) و برای گردشگران گرامی که وقت آنچنانی ندارند امکان رزرو تفریحات کیش به صورت آنلاین در سایت بدو کیش وجود دارد.

  • اگر از رزرو یکی از تفریحات منصرف شدیم آیا وجه مارا برمیگردانید؟

1. چنانچه کاربر قصد استرداد وجوه کنسلی را داشته باشد، به شرط اعلام شماره شبای خود به ، ظرف مدت حداکثر ۴۸ ساعت اداری وجوه به حساب وی واریز می‌شود
2. در صورتی که مهلت تعیین‌شده برای استفاده از رسید خدمات به اتمام رسد و مشتری در طول این مدت به مراکز مربوطه مراجعه ننماید، بدوکیش مسئولیتی در قبال عدم مراجعه مشتری نداشته و وجه واریزی مسترد نمی‌شود.
3. چنانچه مراکز فروش خدمات (تامین‌کننده) به هر نحوی از ارائه خدمات خودداری کنند، بدو کیش مسئولیتی در این زمینه ندارد و مسئولیت جبران خسارت بر عهده تامین‌کننده خدمات است.

  • آیا بعد از خرید بلیت، در مجموعه های تفریحی باید در انتظار بمانیم؟

خیر، شما با خرید بلیت از سایت بدو کیش نه تنها از تخفیف تفریحات کیش بهره میبرید بلکه در اولویت قرار میگیرد و دیگر نیاز نیست در صف خرید بلط بمانید و بلافاصله وارد مجموعه هایی که بلیت تهیه کرده اید میشوید.

  • چگونه میتوانم از سایت بدو کیش خرید کنم و از تخفیف رزرو کیش استفاده کنم؟

شما با مراجعه به وب سایت بدو کیش در بخش رزرو تفریحات کیش میتوانید انواع تفریحات را مشاهده و رزرو کنید. ما در کنار هر یک از تفریحات مشخص کرده ایم که شامل چند درصد تخفیف میشوند.

نظرات کاربران (0 نظر)