پیگیری خرید

نیما ساحلی مجری نمایش رنگارنگ کیش

 از بهترین تفریحاتی که در سفر به جزیره کیش میتوانید داشته باشید حضور در جنگ شبانه است .جنگ های شبانه مختلفی توسط کمدین های محبوب و به نام  برگزار میشوند که از میان آن ها میتوان به جنگ شبانه رنگارنگ با تهیه کنندگی اکبر اقبالی اشاره کرد که بارها به عنوان پرمخاطب ترین برنامه جزیره کیش انتخاب شده است و در  مجتمع گردشگری کشتی ایرانی برگزار می شود.

  یکی از هنرمندان شرکت کننده در  شو رنگارنگ کیش  نیما ساحلی می باشد که در کنار اکبر اقبالی شوی بی نظیری را برای شما به نمایش میگذارند و مجری گری برنامه را به عهده دارد .

نیما ساحلی کیش

در قسمت استند اپ کمدی،  شو شبانه رنگارنگ نیما ساحلی به همراه اکبر اقبالی مدت هاست خنده بر لب های مردم میاورند و برنامه  متفاوتی را بر روی صحنه پیاده میکنند. هنرمندان مطرح بسیازی نظیر ماکان بند ، زیبا بروفه ، حامد همایون و ...  به تماشای این شو نشسته اند .

معرفی اثار نیما ساحلی

نیما ساحلی علاوه بر حضور در نمایش شبانه رنگارنگ در پازل شو نیز حضور داشته است ، این هنرمند قبل از جنگ رنگارنگ زوج هنری اکبر اقبالی در جنگ شبانه پازل شو بود که بخاطر اجراهای قوی خوش درخشیدند . جنگ شبانه پازل شو اجراهای خلاقانه و جدیدی نظیر سیلور من ، لیزر شو ، بیت باکس و ... برای بینندگان به اجرا میگذاشت که در کنار نمایش های طنز نیما ساحلی و اکبر اقبالی لحظات خوبی را برای مردم رقم میزد . 

شما میتوانید با مراجعه به صفجه تفریحات جنگ شبانه رنگارنگ را رزرو کنید .

سایر هنرمندان شرکت کننده در  جنگ شبانه رنگارنگ

اکبر اقبالی 

نظرات کاربران (0 نظر)