پیگیری خرید

نکات مهم برای رزرو هتل مناسب با توجه به تجربه مسافرین و خاطرات سفر

محل اقامت و هتل در سفر باید مناسب با علایق و روحیات شما باشد. اگر شما از محل اقامت و هتل خود در طول سفر رضایت داشته باشید مسلما خاطرات شیرینی برای شما ثبت میگردد , ولی اگر در محل اقامت یا هتل شما مشکلی وجود داشته باشید سفر به کام شما تلخ میگردد.

در ادامه مقاله نکات مهم برای رزرو هتل مناسب با توجه به تجربه مسافرین و خاطرات سفر در کیش را بررسی کرده ایم که بهتر است قبل از رزرو هتل در جزیره کیش حتما نکات ذیل را مطالعه کرده باشید.

نکات مهم در رابطه با نحوه رزرو هتل مناسب

مواردی که قبل از رزرو هتل باید بررسی گردد :

1- امکانات هتل

برای هر فرد وجود بعضی از امکانات در هتل بسیار اهمیت دارد مثلا برای فردی وجود پارکینگ و یا رستوران در داخل هتل حائز اهمیت است و یا برای فردی دیگر نزدیکی به دریا ، بازارها و تفریحات مهم باشد. شما باید ابتدا توجه داشته باشید که چه امکاناتی مد نظرتان است و برایتان اولویت دارد تا بتوانید بهترین هتل را برای رزرو انتخاب نمایید.

امکانات مورد نیاز و مد نظر هر فرد با دیگری متفاوت است و این موضوع باعث انتخاب هتل های متفاوت و مناسب با سلیقه هر فرد میشود زیرا هر فرد با توجه به نیاز های و بودجه خود برنامه ریزی میکند.

2- خدمات هتل

گاهی تعداد ستاره های یک هتل لزوم بر بهتر و بدتر بودن آن نیست. هر فرد انتظارات متفاوتی از یک هتل دارد و برخی از هتل های ممکن است نتوانند این انتظارات را با قیمت مناسب برآورده کنند و فرد باید هزینه های دیگری علاوه بر اقامت بپردازد تا بتواند نیاز خود را برطرف کند برای مثال ممکن است خدمات و تفریحاتی که در یک هتل سه ستاره برای مشتریان عرضه میگردد در هتل های پنج ستاره با هزینه بسیار بالاتری عرضه گردد و فرد مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای بعضی از این نیاز های ساده شود مانند اینترنت یا سالن ورزشی و...

شما باید چندین هتل را با هم مقایسه کنید و با توجه به خدمات و امکاناتی که یک هتل در اختیار شما میگذارد هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

3- نوع اتاق در هتل

برخی از هتل ها فاصله کمی تا دریا دارند اگر دوست دارید که در اتاق های خود دریا را تماشا کنید میتوانند اتاقهای رو به دریا در این هتلها را رزرو نمایید. اما اگر دوست دارید از زیبای جزیره کیش لذت ببرید اتاق هایی که نمای جزیره کیش را به نمایش میگذارند انتخاب نمایید.

معمولا هتل ها اتاق های ویژه ای را برای مناسبت های خاص مشتریان خود در نظر دارند اگر در مناسبت خاصی مانند ماه عسل هتل رزرو کردید حتما به هتل خود اطلاع دهید تا اتاق هایی که برای این مناسبت ها در نظر گرفته اند در اختیار شما قرار دهند.

4- نظرات مسافران قبلی هتل

یکی از بهترین روشهای کسب اطلاعات درمورد هتل ها نظرات افرادیست که قبلا در این هتل ها اقامت داشتند و شما میتوانید نظرات مسافران قبلی هتل ها را در قسمت هتل ها در سایت بدو کیش مطالعه نمایید تا با آنها آشنایی پیدا کنید.

نکات مهم در رابطه با رزرو هتل مناسب

5- مکان هتل

یکی از مهمترین نکاتی که برای گردشگران اهمیت دارد دسترسی راحت به مرکز شهر ، جاذبه های گردشگری ، تفریحات ، بازارها  ، رستوران ها و.... است که میتوانید با بررسی و کمک گرفتن از نقشه کیش در سایت بدو کیش به راحتی هتل مد نظر خود را انتخاب نمایید.

6 - فول برد و هالف برد در رزرو هتل

Bed and Breakfast -B.B : این اصلاح در بیشتر رزرو هتل ها بکار میرود و معمولا بیشتر افراد هتل های خود را بصورت B.B  رزرو مینمایند که به معنی یک اتاق برای اقامت همراه با صبحانه میباشد.

FULL Board - F.b  ( فول برد ) : این اصطلاح یعنی یک اتاق جهت اقامت در هتل همراه با  یک وعده صبحانه ، یک وعده ناهار ، یک وعده شام  پذیرایی میگردد.

 HALF Board - H.B ( هالف برد ) : این اصطلاح یعنی یک اتاق جهت اقامت در هتل همراه با یک وعده صبحانه ، یک وعده ناهار یا شام پذیرایی میگردد.

7- تخفیفات فصلی هتل

تخفیفات فصلی هتل ها سفر مقرون به صرفه تری را برای شما رقم میزنند سفرهایی با هزینه ی پایین برای همه وسوسه انگیز است. شما با اطلاع از تخفیفات در قسمت هتل ها در سایت بدو کیش میتوانید سفری با هزینه های پایین تری داشته باشید.

8- تمیزی اتاق هتل

تمیزی اتاق رزرو شده در هتل دغدغه ی همه مسافران است و بیشتر هتل ها به تمیز بودن اتاق های خود افتخار میکنند اما باید بگویم انقدر که انتظار میرود اتاق هتل ها تمیز نیستند. معمولا در بسیاری از هتل ها برای مسافران جدید ملافه ها را عوض نمیکنند و فقط در صورتی که رنگ ملافه ها عوض شده باشد یا بسیار کثیف باشد تعویض میگردند.

در هتل ها به دلیل زیاد بودن اتاق ها وقتی برای سشتشو و رفت و روب دقیق نیست به همین دلیل فقط اتاق ها ظاهرا تمیز میشوند اما در واقع همان ملافه و لوازم مسافران قبلی است فقط در جای خود مرتب جای گرفته اند.

9-برخورد کارکنان هتل

یکی از مواردی که مسافران را ترغیب به رزرو دوباره یک هتل میکند برخورد مناسب کارکنان است این مورد از نظر تمامی مسافران اهمیت دارد در هتلی که برای اقامت انتخاب کرده است به خواسته های آنها توجه شود و مشکلات آنها با روی گشاده حل شود اگر هتل ها نتوانند رضایت مشتری را جلب کنند و نیازهای آنها را برطرف کنند این ضعف بزرگی در یک هتل محسوب میگردد گردشگران برای اجاره هتل مبالغی میپردازند که در قبال آنها انتظار خدمات با بهترین نحو از هتل محل اقامت خود دارند و این وظیفه بر عهده کارکنان هتل میباشد که به انتظارات مهمان های خود به بهترین نحو رسیدگی کنند.

10- ترانسفر رایگان هتلی

وظیفه ترانسفر هتل رساندن مسافران از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه است. ترانسفر ها از طریق خرید بلیط ارائه نمیشوند و معمولا همراه با تورها خدمات ارائه میکنند اما شما میتوانید آنها را جداگانه خریداری کنید. ترانسفر بصورت اتوبوس و مینی بوس هستند اما در صورت درخواست مشتری بصورت تاکسی نیز خدمات ارائه میکنند.

11- هزینه های پنهان هتل

اگر میخواهید هزینه هایی را که در حین سفر میپردازید مدیریت کنید هزینه های پنهان هتل را در نظر داشته باشید این هزینه ها در زمان رزرو هتل از شما دریافت نمیشوند و معمولا شما در زمان رزرو تنها هزینه اقامت و صبحانه را میپردازید. ممکن است شما در خواست اینترنت وای فای کنید به خیال اینکه رایگان است اما در زمان تحویل هتل هزینه آن از شما دریافت شود. در واقع ممکن است شما تصور کنید که برخی از این خدمات رایگان است اما هتل هزینه آن ها را از شما دریافت میکند. برای اطلاع از خدمات رایگان و کنترل هزینه های متفرقه در زمان رزرو هتل از قسمت پذیرش حتما بپرسید که کدام خدمات رایگان است و برای شما هزینه ای ندارد برای مثال برخی از خدمات که سایر هتل ها بابت آن هزینه دریافت میکنند اینترنت وای فای ، پارکینگ و روزنامه و سرویس دهی صبحانه در اتاق و... می باشد.

نکات مهم در رابطه با نحوه رزرو هتل مناسب

دقت داشته باشید که قبل از ظهر اتاقی را که در آن اقامت داشتید تحویل دهید در غیر اینصورت هزینه یک روز اقامت کامل از شما دریافت میگردد و این ممکن است تمام برنامه ریزی های شما را برای سفر بهم بریزد.

برای انتخاب هتل میتوانید به سایت بدو کیش در قسمت هتل ها مراجعه نمایید. معمولا عکس هایی که از نمای داخلی هتل ها هستند به انتخاب شما کمک میکنند تا هتلی متناسب با سلیقه و خواسته خود انتخاب نمائید.

نظرات کاربران (0 نظر)