پیگیری خرید

دانشگاه های کیش

در این مقاله برخی از دانشگاه های کیش را مورد برسی قرار داده ایم.

دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل

دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل ، یکی از دانشکداه های صنعتی شریف است که در جزیره کیش فعالیت میکند. این دانشگاه با دریافت شهریه از دانجشو ها در سه مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی ، کارشناسی ارشد مدیریت و دکتری رشته های فنی مهندسی درحال پذیرش دانشجو میباشد. دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل در سال 1383 در بلوار دانش در جزیره کیش تاسیس شد.

دانشگاه های کیش , کیش دانشگاه , دانشگاه کیش

دانشگاه پردیس بین المللی فاز یک و دو

دانشگاه پردیس بین المللی کیش در سال 1386 به عنوان یکی از زیر مجموعه های این دانشگاه پر افتخارد در جزیره کیش تاسیس شد. اهداف مهم این دانشگاه: گسترش آموزش عالی در مناطق آزاد و استفاده از همه ظرفیت های دانشگاه تهران برای بین المللی شدن، تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز کشور مطابق استانداردهای بین المللی، حدود 2600 دانشجو در دانشگاه پردیس بین المللی کیش در مقاطع ، کارشناسی ارشد، کارشناسی، دکتری در رشته های علوم پایه، فنی مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم انسانی و هنر مشغول به تحصیل هستند. 2700 نفر از دانشگاه پردیس بین المللی کیش فارغ التحصیل شده اند. این دانشگاه در بلوار نیایش واقع است.

دانشگاه های کیش , کیش دانشگاه , دانشگاه کیش

دانشگاه آزاد اسلامی کیش

دانشگاه آزاد اسلامی کیش در سال 1389 افتتاح شد و در رشته های مختلف شروع به جذب دانشجو کرد. ساختمان اصلی دانشگاه در شهر در شهرک دانشگاهی جزیره کیش در حال ساخت است.

دانشگاه های کیش , کیش دانشگاه , دانشگاه کیش

دانشگاه پیام نور کیش

شیوه آموزش دانشگاه پیام نور کیش به صورت از راه دور و نیمه حضوری می باشد. دانشجوهای دانشگاه پیام نور کیش به 2 دسته رسمی و فراگیر تقسیم میشوند. دانشجویان رسمی با کنکور رسمی سازمان سنجش کشور در این دانشگاه پذیرفته میشوند. و دانشجوهای فراگیر بدون کنکور وارد این دانشگاه شده و شرط ورود معدل دوره متوسطه است. متقاضیان  به عنوان دانش پذیر ثبت نام میشوند و درس های ترم اول در رشته مورد نظر ارائه میشود و در صورت قبولی به عنوان دانشجوی فراگیر در ترم های بعدی تحصیل میکنند.

دانشگاه های کیش , کیش دانشگاه , دانشگاه کیش

درباره جزیره کیش و تفریحات کیش بیشتر بدانید.

نظرات کاربران (0 نظر)