پیگیری خرید

اکبر اقبالی کیش : کلیپ کامل و سانسور نشده از اکبر اقبالی (جدید)

* آپدیت 19 تیر 99 *

جنگ ستارگان رنگارنگ ( اکبر اقبالي ) از يکشنبه 22 تيرماه هرشب در سالن کشتي ايراني برگزار خواهد شد.

* آپدیت : 26 بهمن 98 *

شو ستارگان رنگارنگ اکبر اقبالي از شنبه مورخ 11/26 هر شب در دو سانس 20 و 24 اجرا خواهد داشت.

* آپدیت : 24 دی 98 *

جنگ ستارگان رنگارنگ کیش با حضور اکبر اقبالی در تاریخ های 24 دی ماه و 26 دی ماه 98 در دو سانس 20 و 24 اجرا می شود.

* آپدیت : 7 دی 98 *

به دلیل استقبال فراوان جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش با حضور اکبر اقبالی در تاریخ 10 دی ماه 98 در دو سانس 20 و 24 اجرا خواهد شد. 

جنگ شبانه ستارگان

کلیپ کامل اکبر اقبالی کیش را می توانید در ویدیو زیر به صورت آنلاین مشاهده نمایید.

کمتر کسی است که با شنیدن نام اکبر اقبالی ناخوداگاه لبخندی نزند و یاد خاطرات خوب خود از سفر به کیش نیفتد. حتی اگر تا امروز موفق به دیدن اجراهای اکبر اقبالی از نزدیک نشده اید احتمالا کلیپ های منتشر شده از اجراهای مختلف اکبر اقبالی را دیده باشید.

کلیپ حامد آهنگی

اکبر اقبالی کیست؟

این طنز پرداز متولد سال 1358 و اهل آذربایجان دارای مدرک دکتری بازیگری می باشد که سال هاست کار طنز انجام میدهد و بی شک از بهترین ها در حرفه ی خود می باشد که به سختی میتوان عیبی از اجراهای اکبر اقبالی پیدا کرد ، اکثر اجراهای وی در جزیره ی زیبای کیش می باشد.

 اکبر اقبالی به شهرهای مختلف سفر کرده و نمایش خود را به اجرا در میاورد. این هنرمند در گذشته در نمایشی تحت عنوان پازل شو فعالیت داشته و در حال حاضر ستاره اصلی جنگ شبانه رنگارنگ و تهیه کننده این برنامه هم می باشد.

اکیر اقبالی

معرفی فعالیت های اکبر اقبالی

شما هم هنگام سفر به جزیره کیش و در حین گذراندن تعطیلات، به جنگ های شبانه متنوع کیش برخورد کرده اید که طرفداران بسیاری را به تماشا می نشاند. یکی از نمایش های محبوبی که دارای اجراهای حرفه ای وسرگرم کننده می باشد جنگ ستارگان رنگارنگ است .

جنگ ستارگان رنگارنگ تنوع بالایی در برنامه های خود جای داده که یکی از این قسمت ها، نمایش طنز اکبر اقبالی می باشد. البته اکبر اقبالی تقریبا در تمام قسمت های برنامه نقش آفرینی میکند و لحظات شادی را برای شما به وجود می آورد. در ضمن مجری برنامه هم نیما ساحلی می باشد که همراه با اکبر اقبالی در اجرای جنگ نقش آفرینی میکند.

اکبر اقبالی کیش

اکبر اقبالی پیش تر در جنگ شبانه پازل شو حضور داشت. این جنگ نیز از محبوبیت زیادی بین مردم برخوردار بود و پس از گذشت هشت سال کمدین های زیادی را در لیست اجراهای خود قرار داده بود که اکبر اقبالی هم اجراهای خوبی در این نمایش به جای گذاشته است . 

جنگ شبانه پازل شو نظرات مثبت زیادی را دریافت کرد و به دلیل رضایت بینندگان نمایش، تندیس های فراوانی را بدست اورد. 

اکبراقبالی2

شما میتوانید با مراجعه به صفحه تفریحات ، جنگ شبانه رنگارنگ را رزرو کنید.

سایر هنرمندان شرکت کننده در جنگ شبانه رنگارنگ

نیما ساحلی  ، حسین حیدری ، امیر عبدالله

نظرات کاربران (0 نظر)